برچسب های تست از وجود دو آیفون مشکی خبر می دهند - تکفارس 
برچسب های تست از وجود دو آیفون مشکی خبر می دهند - تکفارس 

برچسب های تست از وجود دو آیفون مشکی خبر می دهند

سعید مزارعی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - 14:45
برچسب های تست از وجود دو آیفون مشکی خبر می دهند - تکفارس 

یک توئیت در روز شنبه از حساب کاربری the_maligant@ منتشر شد که در آن یک جفت برچسب تست را برای دو مدل اولیه آیفون ۷ نشان می داد. یکی از این برچسب ها برای یک گوشی آیفون ۷ مدل ۱۲۸ گیگابایتی به رنگ مشکی تیره بود. برچسب دیگر هم متعلق به یک گوشی آیفون ۷ مدل ۲۵۶ گیگابایتی به رنگ مشکی براق است. بر اساس برچسب ها مدل دوم در روز ۲۲ آگوست برگردانده شده بود.

بر روی هر دو برچسب D10 نوشته شده است که نشان می دهد کدام برچسب متعلق به کدام مدل است. ظاهرا در یک زمانی اپل ۳ نمونه ی اولیه داشته بود که شامل D10، D11 و D12 می شده است. ظاهرا بر اساس گزارش ها D10 متعلق به آیفون ۷ بوده است و در حالی که دوتای دیگر متعلق به آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو بوده اند. یک گزارش ادعا می کند که اپل برنامه داشت تا ۳ مدل از آیفون را تولید کند و مدل پرو هم به تعداد خیلی کمی عرضه شوند. در آن صورت مدل آیفون ۷ پلاس تنها دارای یک دوربین تکی در پشت خود بود و مدل پروی این گوشی ها دارای دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور می بود. اما تا زمانی که مشکلی در تولید دوربین های دوگانه نیست اپل نیازی به تولید آیفون پرو ندارد.

در تصاویر زیر شما می توانید برچسب های تست برای هر دو گوشی مشکی آیفون ۷ را ببینید. برای تکرار باید بگوییم مدل ۱۲۸ گیگابایتی برچسب اول است که متعلق به یک آیفون با رنگ مشکی تیره است. تصویر دوم هم مدل ۲۵۶ گیگابایتی که متعلق به یک آیفون با رنگ مشکی براق است. در تصویر سوم هم شما می توانید کد  های گفته شده را متوجه شوید.

 

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.