اپل در حال برنامه ریزی برای پخش زنده رویداد ۷ سپتامبر است - تکفارس 
اپل در حال برنامه ریزی برای پخش زنده رویداد ۷ سپتامبر است - تکفارس 

اپل در حال برنامه ریزی برای پخش زنده رویداد ۷ سپتامبر است

سعید مزارعی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - 16:52
اپل در حال برنامه ریزی برای پخش زنده رویداد ۷ سپتامبر است - تکفارس 

چند روز پیش شرکت اپل یک دعوتنامه برای رویداد خود که در تاریخ ۷ سپتامبر برگزار می شود فرستاد. این رویداد برای معرفی گوشی های جدید این شرکت یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس است. مراسم قرار است در ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت شرقی و ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار شود.

بر اساس آخرین مشخصات لو رفته از این گوشی ها، خطوط آنتن در هر دو مدل گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به گوشه های بالا و پایین گوشی منتقل شده اند. این گوشی ها دیگر از جک ۳.۵ میلی متری صدا بهره نخواهند برد و یک اسپیکر اضافی در پایین گوشی به جای این جک قرار گرفته است. لنز دوربین گوشی آیفون ۷ بزرگتر شده است و یک دوربین دوگانه در گوشی آیفون ۷ پلاس قرار داده شده است. هر دو مدل از یک دکمه ی خازنی به جای دکمه های سنتی خانه استفاده می کنند که به لطف الکترومغناطیس دقیقا هنگام فشار دادن حس فشار یک دکمه ی واقعی را به کاربر می دهد. هر دو گوشی قدرت پردازشی خود را از چیپست A10 بدست می آورند و ظرفیت باتری در هر دو مدل نیز افزایش یافته است( یک باتری ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعتی برای آیفون ۷ و یک باتری ۲۹۱۰ میلی آمپر ساعتی برای آیفون ۷ پلاس ). حافظه ی رم نیز در آیفون ۷ پلاس با ۵۰ درصد رشد به ۳ گیگابایت افزایش یافته است.

ما همچنین می توانیم شاهد پرده برداری از اپل واچ جدید باشیم. به گفته ی Ming-Chi Kuo از وبسایت KGI دو نسخه از ساعت های هوشمند توسط اپل تولید می شود. یکی از این نسخه ها دارای GPS و فشار سنج است. در کل ساعت هوشمند جدید اپل بهبود هایی را در بخش ضد آبی و همچنین پردازنده تجربه خواهند کرد. همچنین می توانیم امیدوار باشیم که ساعت هوشمند جدید اپل با یک باتری ۳۳۴ میلی آمپر ساعتی عرضه شود که نسبت به نسل پیشین بهبود قابل قبولی را شاهد است.

برای مشاهده ی زنده ی مراسم اپل در روز برگزاری بر روی این لینک کلیک کنید. شرایط خاصی در بیانیه ای که اپل منتشر کرده است وجود دارد که در زیر می بینید:

“اپل برای پخش زنده ی خود از تکنولوژی پخش زنده ی HTTP ( HLS ) استفاده خواهد کرد. HLS توسط آیفون ، آیپد یا آیپاد تاچ که از مرورگر سافاری موجود بر نسخه ی ۷.۰ و یا بالاتر سیستم عامل ios ، مک های با سافاری ۶.۰۵ و بالاتر بر روی نسخه ی ۱۰.۸.۵ یا بالاتر سیستم عامل OS X یا کامپیوتر های با مرورگر مایکروسافت Edge در ویندوز ۱۰ ارائه می شود. پخش زنده در تلویزیون ها اپل تی وی با نرم افزار ۶.۲ و بالاتر در نسل دوم و سوم و همه ی نسخه های نسل چهارم قابل مشاهده است.” اپل.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.