گوشی های نوت ۷ در چین هیچ مشکلی ندارند پس کاربران “آسوده” باشند - تکفارس 
گوشی های نوت ۷ در چین هیچ مشکلی ندارند پس کاربران “آسوده” باشند - تکفارس 

گوشی های نوت ۷ در چین هیچ مشکلی ندارند پس کاربران “آسوده” باشند

سعید مزارعی
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - 16:02
گوشی های نوت ۷ در چین هیچ مشکلی ندارند پس کاربران “آسوده” باشند - تکفارس 

حتی اگر شما چند روز گذشته را در زیر یک سنگ هم زندگی می کردید باز هم به احتمال زیاد شاهد عرضه ی عمومی پر سر و صدای سامسونگ برای گوشی جدیدش یعنی نوت ۷ بودید. بعد از انتشار خبر هایی مبنی بر اشکال در باتری گوشی نوت ۷ که باعث انفجار آن ها هنگام شارژ کردن گوشی می شد، منتشر شد سامسونگ مجبور شد عملی قاطع انجام دهد. به همین منظور شرکت سامسونگ ۲.۵ میلیون گوشی فروخته شده ی خود را فراخواند و گفته است که آن ها را تعویض خواهد کرد که باعث شد که داستان موفقیت فوق العاده ی سامسونگ با گوشی جدیدش سریعا به کابوس برای این شرکت بدل شود. البته خبر های امیدوار کننده ای برای سامسونگ منتشر شده است که احتمالا یک فروش بدون دغدغه و راحت را در چین تجربه خواهند کرد زیرا به نظر می رسد که دستگاه های نوت ۷ موجود در فروشگاه چین مشکلی از لحاظ باتری ندارند.

به طور قطع این می تواند التیام کوچکی برای شرکت سامسونگ و قریب به اتفاق مشتریان این شرکت که عده ی زیادی از آن ها گوشی های خود را برای تعمیر برده اند و یا در گوشی های خریداری شده آن ها با تاخیر به دست آن ها رسید باشد. به گفته ی سامسونگ مدل هایی که در کشور چین هستند هسچگونه مشکلی ندارند و بنابراین دلیلی برای تغییرات در این گوشی ها وجود ندارد.

گزیده ای از ترجمه ی انگلیسی بیانیه ی منتشر شده سامسونگ به شرح زیر است :

“در خط زمانی که برای کشور های مختلف در نظر گرفته شده بود، فروش در کشور چین از ۱ سپتامبر آغاز می شد و تامین کننده ی باتری آن شرکتی متفاوت بود و برنامه ای برای تعویض گوشی ها در چین وجود ندارد و مشتریان ما با خیالی آسوده می توانند از گوشی های خریداری شده ی خود لذت ببرند.”

اگرچه استفاده از کلماتی مانند “باتری متفاوت” ، ” قرار نداشتن در برنامه ی تعویض ” و اینکه مشتریان ” آسوده خاطر باشند” به وضوح مشخص است اما هنوز عده ای به این قضیه بدبین هستند. سامسونگ به خوبی می داند که جهان به دقت این قضیه را رصد می کند و می تواند انفجار های دیگری را برای این شرکت رقم بزند. در واقع تنها چیزی که می تواند در حال حاضر این موقعیت را بحرانی تر کند این است که باتری های جدیدی که سامسونگ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد هم آتش بگیرند. بنابراین دیگر مشتریان چینی نمی توانند نگران چیزی نباشند.

عرضه ی نوت ۷ در جهان به دلیل بخشی از برنامه ی بررسی سامسونگ به تعویق افتاده است که می تواند تا هفته ها و یا ماه ها به طول انجامد. در حال حاظر شرکت سامسونگ در تلاش برای تامین گوشی های لازم برای در خواست سیری ناپذیر بازار است و همچنین به دلیل همان برنامه ی تعویض بسیاری از جمله مشتریان نوت ۷ ممکن به دنبال خرید گوشی دیگری باشند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.