شایعات اشاره به ساخت گوشی پیکس از سوی گوگل دارند - تکفارس 
شایعات اشاره به ساخت گوشی پیکس از سوی گوگل دارند - تکفارس 

شایعات اشاره به ساخت گوشی پیکس از سوی گوگل دارند

علی سیف الهی
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - 12:55
شایعات اشاره به ساخت گوشی پیکس از سوی گوگل دارند - تکفارس 

به نظر می رسد از این پس به جای انتظار برای عرضه ی گوشی های نکسوس، باید منتظر گوشی های پیکسل باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

هفته ی پیش بود که سایت اندروید سنترال گزارش داد که احتمال تغییر نام گوشی های نکسوس وجود دارد و امروز سایت اندروید پلیس اعلام کرد که منابعی به این سایت گفته اند که امسال ما شاهد دو دستگاه گوشی موبایل خواهیم بود. یکی از آن ها یک گوشی ۵ اینچی است که پیکسل نام خواهد داشت و برادر بزرگترش با اندازه ی ۵.۵ اینچی پیکسل XL نام خواهد گرفت. مهم تر از همه این است که این منابع تاریخ معرفی این گوشی ها را اعلام کرده اند (البته قبلا توسط سایت دروید لایف این تاریخ اعلام شده بود). این تاریخ چهارم اکتبر خواهد بود.

بقیه ی شایعات مربوط به دیگر سخت افزار های گوگل هستند. یکی از آن ها اشاره به کروم کست آپگرید شده برای ویدئو های با کیفیت ۴K است که احتمالا کروم کست پلاس و یا اولترا نام خواهد داشت. دیگر شایعه نیز اشاره به مدل جدید هدست واقعیت مجازی DayDream دارد که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود از آن رونمایی کرده بود. در آخر نیز انتظار می رود تا این شرکت لوازم خانگی هوشمند خود که با نام Google Home شناخته می شود بهبود ببخشد. اما دیگر جزئیات و یا تاریخ های عرضه نا معلوم هستند. گوگل هنوز درباره ی این موضوع هیچ گونه اظهار نظری نکرده است و یا هیچ تاریخی را تائید نکرده است اما ما باز منتظر می مانیم.

نظر شما درباره ی این گوشی های جدید گوگل چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.