یکی دیگر از گوشی های نوت ۷ در حال شارژ منفجر شد - تکفارس 
یکی دیگر از گوشی های نوت ۷ در حال شارژ منفجر شد - تکفارس 

یکی دیگر از گوشی های نوت ۷ در حال شارژ منفجر شد

سعید مزارعی
۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - 13:49
یکی دیگر از گوشی های نوت ۷ در حال شارژ منفجر شد - تکفارس 

پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ از زمانی که به صورت رسمی معرفی شده است بازخورد های بسیار مثبتی را دریافت کرده است. این تحسین ها برای امکانات بسیار و قدرت مطلق این گوشی که همراه با یک بسته بندی بسیار زیبا عرضه می شود است. با اینکه سامسونگ همچنان در حال تبلیغ گوشی خود است و این گوشی در بین کاربران بسیار در حال فراگیر شدن است اما یک هشدار بالقوه برای سامسونگ و این گوشی به صدا درآمده است. همانگونه که احتمالا به خاطر دارید هفته ی پیش بود که خبری مبنی بر اینکه یک گوشی گلکسی نوت ۷ هنگامی که در حال شارژ بود منفجر شد، منتشر شد. اما اکنون تنها چند روز بعد از آن اتفاق به نظر می رسد که این اتفاق بار دیگر برای یک گوشی نوت ۷ دیگر اتفاق افتاده است.

قبل از اینکه بخواهیم در این باره قضاوت کنیم باید یک نکته را در نظر بگیریم. اتفاقی که هفته ی پیش برای یکی از گوشی های ساخت شرکت سامسونگ افتاد به دلیل استفاده از یک شارژر ثانویه غیر رسمی از نوع Type-C بود که شارژر رسمی گوشی سامسونگ نبوده است. پس بنابراین نمی توانیم از سامسونگ در این باره خورده بگیریم و این شرکت را مقصد بدانیم.

به گزارش خبرگزاری BusinessKorea که به نقل دوست صاحب این گوشی منفجر شده می گوید:

“در اینجا شاهد یک گوشی نوت ۷ دیگر هستیم که منفجر شده است. این گوشی متعلق به دوست من بوده است. یکی از کارمندان شرکت سامسونگ این گوشی را بررسی کرده و در حال حرف زدن با این شرکت برای جبران خسارت است. شما باید از شارژرهای اصلی این گوشی برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید و هنگامی که گوشی خود را به شارژ زدید از آن فاصله بگیرید.”

این اتفاق نشان می دهد که استفاده از شارژرهای غیر سامسونگی هنوز هم می توانند باعث انفجار و وقایع این چنینی برای گوشی های نوت ۷ باشند. بر این اساس این اتفاق خیلی برای سامسونگ که با یک معرفی بزرگ و تبلیغات عظیم در حال شکستن رکورد فروش گوشی های هوشمند بود اتفاق خوشایندی نخواهد بود.

بر اساس گفته های منتشر شده در شبکه ی اجتماعی کره ای Kakao داستان اصلی این نبوده و آن را حذف کرده اند. در حال حاظر به نظر می رسد که این دستگاه حادثه دیده برای بررسی و تست های بیشتر به منظور یافتن دلیل انفجار یکی دیگر از این گوشی ها به شرکت سامسونگ فرستاده شده است.

آیا این اتفاقات و حواشی نظر شما را در مورد گوشی گلکسی نوت ۷ تغییر داده است و شما را از خرید یکی از این گوشی ها منصرف کرده است؟ لطفا نظر خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.