به استناد سایت Vodafone نام آیفون بعدی، آیفون ۷ خواهد بود - تکفارس 
به استناد سایت Vodafone نام آیفون بعدی، آیفون ۷ خواهد بود - تکفارس 

به استناد سایت Vodafone نام آیفون بعدی، آیفون ۷ خواهد بود

سعید مزارعی
۹ شهریور ۱۳۹۵ - 15:38
به استناد سایت Vodafone نام آیفون بعدی، آیفون ۷ خواهد بود - تکفارس 

پیشتر خبر داده بودیم که اپل در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویدادی در شهر سانفرانسیسکو است که انتظار می رود در این رویداد این غول تکنولوژی از جدیدترین محصولات خود مانند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و شاید اپل واچ ۲ رونمایی کند. البته ممکن است گوشی های جدید آیفون با نامی دیگر عرضه شوند. اوایل امسال بود که بحث بر سر اینکه اپل نام آیفون ۷ را برای استفاده برای دهمین مدل از گوشی های خود رزرو کرده است در جریان بود. اما اخیرا یک تست بنچمارک منتشر شد که در آن آیفون امسال با نام آیفون ۶SE دیده می شد.

امروز تصویری از نسخه ی هلندی وبسایت Vodafone منتشر شد که از آیفون های بعدی شرکت اپل خبر می داد. نکته این جا بود که این تصویر چیزی از نام آیفون ۶SE نیاورده بود و نام آیفون امسال را آیفون ۷ ذکر کرده بود. البته باید بگوییم که همیشه نام های به کار رفته در این وبسایت درس نیست. در ماه می سال ۲۰۱۳ که همه ی ما انتظار رونمایی از آیفون ۵s را داشتیم نسخه ی بریتانیای وبسایت Vodafone از نام آیفون ۶ برای آن محصول استفاده کرد. مطمئنا آیفون ۶ یک سال پس از آن اتفاق رونمایی شد نه قبل از معرفی آیفون ۵s در سال ۲۰۱۳. از سویی دیگر یک کارمند Vodafone نام آیفون ۶s را در ماه جون سال ۲۰۱۵ تایید کرد که این تاریخ قبل از اعلام رسمی این نام برای آیفون آن سال بوده باشد.

در کنار خبر امروز سایت Vodafone، شرکت اپل بهترین سرنخ را در این باره در اختیار ما قرار داده است. این شرکت تاریخ رویداد خود را روز ۷ سپتامبر اعلام کرده است نه روز ۶SE سپتامبر. با تمام این اوصاف ما باید دقت داشته باشیم که آن خبر که از نام آیفون پرده برداری می کرد حذف شده و هنگام رفتن به آن صفحه با پیام ” شما مجاز به دیدن این صفحه نیستید” مواجه خواهید شد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.