تاریخ معرفی محصولات اپل به صورت رسمی اعلام شد - تکفارس 
تاریخ معرفی محصولات اپل به صورت رسمی اعلام شد - تکفارس 

تاریخ معرفی محصولات اپل به صورت رسمی اعلام شد

سعید مزارعی
۹ شهریور ۱۳۹۵ - 14:24
تاریخ معرفی محصولات اپل به صورت رسمی اعلام شد - تکفارس 

تقویم خود را علامت بزنید زیرا اپل یک دعوتنامه برای رویداد خود در روز ۷ سپتامبر فرستاده است. این تاریخ همان تاریخی است که پیشتر شایعات زیادی از معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و احتمالا اپل واچ ۲ در آن خبر داده بودند. دعوتنامه برای ساعت ۱۰ صبح است و مراسم قرار است در سالن بیل گراهام در شهر سان فرانسیسکو برگزار شود.

بر اساس آخرین شایعات، ما باید شاهد یک آیفون ۷ در اندازه ی ۴.۷ اینچ و یک آیفون ۷ پلاس ۵.۵ اینچی که هر دو گوشی بدون جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا و البته قابلیت ضد آب بودن عرضه می شوند باشیم. آیفون ۷ دارای یک لنز بزرگتر برای دوربین است و آیفون ۷ پلاس یک دوربین دوگانه را برای کاربران خود عرضه می کند که قابلیت زوم اپتیکال و امکانات دیگر نیز دارد. برای هر دو گوشی انتظار افزایش ظرفیت باتری را داریم( آیفون ۷ یک باتری ۱۹۶۰ میلی آمپری و آیفون ۷ پلاس یک باتری ۲۹۱۰ میلی آمپر ساعتی خواهند داشت)، همچنین در آیفون ۷ پلاس شاهد افزایش ۵۰ درصدی حافظه ی رم هستیم که رم این دستگاه را ۳ گیگابایت خواهد کرد. بدون شک هر دو گوشی از پردازنده ی A10 شرکت اپل بهره خواهند برد.

برای اپل واچ ۲ نیز تحلیلگر KGI، Ming-Chi Kuo اینگونه می گوید که امسال شاهد عرضه ی دو مدل از ساعت های اپل خواهیم بود که یکی از این ساعت ها دارای GPS و فشارسنج خواهد بود. در هر دو مدل نیز شاهد پیشرفت در ظرفیت باتری و قابلیت ضد آبی و همچنین پردازنده ی سریع تر هستیم.

بر اساس شایعات گذشته در مورد پیش فروش گوشی های امسال شرکت اپل، پیش فروش این گوشی ها در روز ۹ سپتامبر یعنی هفته ی بعد از معرفی آغاز می شوند. به نظر شما اپل به صورت اتفاقی قصد معرفی گوشی های خود در روز ۷ سپتامبر را دارد؟

نظر شما در مورد گوشی های جدید شرکت اپل چیست؟ آیا این گوشی ها به اندازه ی کافی ویژگی های جالب دارند که شما را مجاب به خرید این گوشی ها کند؟

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.