اخبار جدید از به روز رسانی گوشی های اندرویدی - تکفارس 
اخبار جدید از به روز رسانی گوشی های اندرویدی - تکفارس 

اخبار جدید از به روز رسانی گوشی های اندرویدی

امید بصیری
۸ شهریور ۱۳۹۵ - 02:25
اخبار جدید از به روز رسانی گوشی های اندرویدی - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از زمان به روز رسانی و نکات دیگر درباره ی به روز رسانی اندروید ۷ به دستمان رسیده است که قصد داریم آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشیم.

به تازگی اطلاعات جدیدی از نحوه ی به روز رسانی برخی مدل از گوشی های شرکت های مختلف تولید کننده ی گوشی های موبایل به بیرون درز کرده است که از جمله ی آن ها می توان به این نکته اشاره کرد که LG V 10 از تماس از طریق وای فای بهره مند خواهد شد. به روز رسانی جدید از OxygenOS برای One Plus 3 عرضه خواهد شد و کاربران ایالات متحده می توانند از طریق اثر انگشت خود وارد حساب کاربری شرکت مخابراتی AT&T شوند.

این هفته بسیاری از خبر های حوزه ی تکنولوژی پیرامون اندروید ۷ منتشر می شدند که با عرضه ی این نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید بر روی گوشی های سری نکسوس اندروید شاهد انتشار بسیاری مقالات و خبر ها درباره ی آن در رسانه های مختلف جهان بودیم. در حالی که به روز رسانی های دیگری نیز بودند که ارزش دنبال کردن داشتند همچون به روز رسانی ای که برای گوشی One Plus 3 عرضه شد.

هر هفته شاهد انتشار خبر های زیادی پیرامون به روز رسانی های منتشر شده برای گوشی های اندرویدی، ساعت های هوشمند، تبلت ها و تلوزیون های هوشمند هستیم. این که بدانید گوشی یا هر وسیله ی هوشمندی که در اختیار دارید از آخرین نسخه ی سیستم عاملِ عرضه شده برای آن بهره می برد، برای داشتن اطمینان خاطر از در دسترس بودن آخرین ویژگی های عرضه شده و همچنین باگ های نرم افزاری کمتر که امکان هک شدن و ویروسی شدن گوشی را کمتر میکنند و باعث بالا رفتن امنیت گوشی می شوند ضروری است.

در زیر می توانید لیستی از اطلاعات منتشر شده را مشاهده کنید:

نکسوس های گوگل

اندروید نوقا: اگر از گوشی های Nexus 6P, Nexus 5X, Nexus 6, Nexus 9 ,Nexus Pixel C استفاده می کنید حتما تا به حال اندروید نوقا را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده اید. دریافت این به روز رسانی برای گوشی های مختلف تا چند هفته طول می کشد پس اگر هشدار دریافت به روز رسانی جدید را دریافت نکرده اید ناراحت نباشید چرا که در آینده ای نزدیک از این به روز رسانی بهره مند خواهید شد. اگر تصمیم دارید که خودتان نرم افزار را به روز رسانی کنید می توانید راهنمای این کار از طریق وب سایت خود گوگل دریافت کنید که همراه با تصاویر برای راهنمایی بیشتر می باشد تا بتوانید از آخرین نسخه ی اندروید بهره مند شوید.

LG

LG V 10: شرکت AT&T به آرامی مشغول ارائه ی سیستم تماس وای فای بر روی گوشی های تحت پوشش خود است در حالی که این سرویس مدتی به صورت انحصاری در اختیار آیفون بود. اولین بار این سیستم برای LG G4 عرضه شد و پس از آن نیز بر روی گلکسی S7 و S7 Edge عرضه شد. اما اگر هم اکنون از گوشی LG V 10 استفاده می کنید می توانید این سرویس را دریافت کنید.

One Plus

One Plus 3: به روز رسانی جدید عرضه شده برای گوشی One Plus شامل نسخه ی ۳.۵ سیستم عامل Oxygen برای این گوشی است. این نسخه یک نسخه ی بتا است بدین معنی صرفا برای کسانی عرضه شده که می خواهند یک نسخه با ویژگی های به روز تر را قبل از پولیش نهایی آن استفاده کنند. بر این اساس شما شاهد بهبود هایی در رابط کاربری، به روز رسانی های برای دوربین و تغییرات در منوی تنظمیات خواهید بود.

نرم افزار My AT&T App: و در پایان کاربران شرکت مخابراتی AT&T می توانند از اثر انگشت خود برای ورود به حساب کاربری خود در این شرکت استفاده کنند.

منبع:itworld.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید