یکی از بهترین ویژگی های گلکسی نوت ۷ به نوت های قبلی می آید - تکفارس 
یکی از بهترین ویژگی های گلکسی نوت ۷ به نوت های قبلی می آید - تکفارس 

یکی از بهترین ویژگی های گلکسی نوت ۷ به نوت های قبلی می آید

امید بصیری
۸ شهریور ۱۳۹۵ - 00:38
یکی از بهترین ویژگی های گلکسی نوت ۷ به نوت های قبلی می آید - تکفارس 

نرم افزار یادداشت های گلکسی نوت ۷ که در این نسخه به روز رسانی شده است به زودی برای نسخه های قبلی این سری نیز عرضه خواهد شد تا کاربران قدیمی تر نیز بتوانند از این نرم افزار به روز رسانی شده بهره ببرند. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

نرم افزار یادداشت های سامسونگ برنامه ی جدیدی است که همراه با گلکسی نوت ۷ معرفی شده است. این نرم افزار جدید قابلیت چند_نوت برداری را برای این گوشی به همراه می آورد و بسیاری از ویژگی های این نرم افزار همچون نوت برداری را برای کاربران راحت تر و سهل تر از گذشته می کند. تجربه ی طراحی و نقاشی کردن به طرز باورنکردنی ای بهتر شده است و با ابزار جدید طراحی کاربران بسیار ساده تر می توانند طرح های خود را بکشند و قابلیت های طراحی خود را با استفاده از این نرم افزار جدید به نمایش بگذارند.مسلماً یکی از دلایل اصلی استقبال کاربران از سری نوت امکانات بی نظیر این سری در نوت برداری و طراحی است که بسیاری از دانش آموزان و طراحان در سراسر دنیا را مشتاق به داشتن این ابر گوشی هوشمند می کند و حال با این نرم افزار جدید بی شک استقبال از این سری بیشتر نیز خواهد شد.

در گوشی های قبلی سری Note نوت برداری در بین نرم افزار های مختلفی همچون S Note,Action Memo, Memo, Scrapbook تقسیم شده بود. تمام این برنامه ها هم اکنون در داخل برنامه ی واحدی با نام “یادداشت سامسونگ/Samsung Note” موجود هستند. این نرم افزار تمام ویژگی های این نرم افزار ها را تجمیع کرده و به کاربران اجازه می دهد تا به آسانی طراحی، ویرایش و یادداشت برداری کنند و بتوانند طراحی های انچام شده با S Pen خود را به راحتی مدیریت کنند.

محتواها و مطالبی که هم اکنون در داخل برنامه های S Note و Memo دارید می توانند به این نرم افزار جدید انتقال داده شوند. این نرم افزار راه ها و امکانات مختلفی برای ورود متن ها همچون پشتیبانی از چک بوک ها (Check Book)، رنگ فونت ها و شماره های مختلف ارائه می کند. هفت نوع مختلف از طراحی های مخصوص در این نرم افزار وجود دارند. حتی این امکان وجود دارد که با قابلیت های بی نظیر این نرم افزار بتوان انواع مختلفی از محتوا همچون صوت و متن را در داخل فایل واحدی جمع آوری کرد تا بدین ترتیب بتوان فایل هایی با هر دو محتوای صوت و متن داشت. این نرم افزار قادر است تا به صورت خودکار نوع محتوا را تشخیص دهد و پس از آن با توجه به حجم و نوع محتوا اقدام به دسته بندی آن می کند.

نرم افزار سامسونگ نوت هم اکنون بر روی گلکسی نوت ۷ در دسترس است اما سامسونگ قول داده است که به زودی این نرم افزار برای دیگر گوشی های سری نوت نیز موجود خواهد شد.

منبع:Sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید