موتو زد پلی در تاریخ ۶ سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 
موتو زد پلی در تاریخ ۶ سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 

موتو زد پلی در تاریخ ۶ سپتامبر عرضه خواهد شد

دانیال دهقانی
۶ شهریور ۱۳۹۵ - 21:10
موتو زد پلی در تاریخ ۶ سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 

موتو زد پلی در تاریخ ۶ سپتامبر عرضه خواهد شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

اخیراً، شاهد لو رفتن تصاویری بودیم که به گوشی موتو زد پلی (Moto Z Play) گوشی اندرویدی ساخته مشترک لنوو و موتورولا نسبت داده شدند. حالا هم، به لطف تصاویری که به نظر از یک فروشگاه چینی لو رفته اند، خیال مان تقریباً از بابت این که این گوشی به زودی به بازار عرضه خواهد شد راحت شده است.

همچون موتو زد دروید (Moto Z Droid) و موتو زد فورس دروید (Moto Z Force Droid) که اکنون هر دو در آمریکا و شعب مختلف ورایزن موجود هستند، موتو زد پلی هم از موتو مودها (Moto Mods) پشتیبانی می کند. این مسئله با توجه به یکی از تصاویر لو رفته تائید شده است، در تصویری که در آن شاهد یک اسپیکر جی بی ال سوند بوست (JBL Sound Boost) هستیم (محصولی که جداگانه توسط موتورولا به قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش می رسد) و یک دوربین هسل بلد (Hasselblad) که البته هنوز موجود نشده است.

علاوه بر تصاویری که به نظر متعلق به یک فروشگاه چینی هستند، تصاویر دیگری از این گوشی نیز لو رفته اند. یکی از این تصاویر نام این گوشی را تائید می کنند و همچنین نشان می دهند که اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به طور پیش فرض روی آن نصب است.

همچنین طبق اطلاعاتی که یکی از کاربران توئیتر به نام The Malignant منتشر کرده، موتو زد پلی در چین چیزی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و در تاریخ ۶ سپتامبر نیز عرضه خواهد شد. مشخصاً، این گوشی از دو گوشی موتو زد دروید (با قیمت ۶۲۴ دلار) و موتو زد فورس دروید (با قیمت ۷۲۰ دلار) ارزان تر است.

از لحاظ مشخصات، انتظار می رود که موتو زد پلی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی بهره ببرد و در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه رم نیز در گوشی موجود باشد. از چیپست هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۲۵ نیز در ساخت این گوشی استفاده شده است و یک جک ۳.۵ میلی متری (که در دو مدل موتو زد دروید و موتو زد فورس دروید غایب بود) نیز برای این گوشی تعبیه شده است.

هنوز نمی دانیم که آیا این گوشی در آمریکا هم عرضه خواهد شد یا خیر و اگر عرضه می شود، چه زمانی باید منتظر آن باشیم. ولی به محض دریافت هرگونه اطلاعات جدید، آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا با توجه به مشخصات، انتخاب مناسبی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید