شما می توانید به طور غیر رسمی اندروید ۷ نوقا را بر روی نکسوس ۴ نصب کنید - تکفارس 
شما می توانید به طور غیر رسمی اندروید ۷ نوقا را بر روی نکسوس ۴ نصب کنید - تکفارس 

شما می توانید به طور غیر رسمی اندروید ۷ نوقا را بر روی نکسوس ۴ نصب کنید

دانیال دهقانی
۶ شهریور ۱۳۹۵ - 20:51
شما می توانید به طور غیر رسمی اندروید ۷ نوقا را بر روی نکسوس ۴ نصب کنید - تکفارس 

شما می توانید به طور غیر رسمی اندروید ۷ نوقا را بر روی نکسوس ۴ نصب کنید! در ادامه همراه تک فارس باشید.

چند روز پیش بود که به شما اعلام کردیم اندروید ۷ نوقا راه خود را به سوی گوشی های نکسوس ۵ باز کرده است. به هر حال، ممکن است برخی طرفداران بزرگ گوگل ناراحت باشند که این شرکت نکسوس ۴ را به این نسخه از اندروید مجهز نکرده است. البته جامعه هکرهای اندروید، نظر متفاوتی دارند و مطابق معمول این مسئله را به شیوه خود پیش برده اند و توانسته اند آخرین نسخه از اندروید را به شیوه ای به نکسوس ۴ بیاورند.

بار دیگر، کاربران جان بر کف XDA – Developers توانسته اند راهی را پیدا کنند که یک نسخه تازه منتشر شده از اندروید، راه خود را به یک گوشی هوشمند چند ساله باز کند. به عنوان یک گوشی که از پردازنده کوال کام اسنپ دراگون اس ۴ پرو (Snapdragon S4 Pro)، ۲ گیگابایت حافظه رم و یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری بهره می برد، نکسوس ۴ فرسخ ها از استانداردهای امروز گوشی های پرچمدار دور است. البته اگر به زمان عرضه این گوشی نگاه کنیم، می بینیم که بسیار هم موفق بوده و حتی برای کاربران حال حاضر خود نیز توانسته با اجرای اندروید ۷ نوقا افتخار آفرینی کند.

دقیقاً همچون نکسوس ۵، اندروید ۷ نوقا بر روی نکسوس ۴ هم هنوز جای کار بیشتری دارد. در حقیقت، باید گفت که با وجود کرش کردن های متداول، و عمل نکردن درست قابلیت هایی چون جی پی اس، ان اف سی و شتاب سنج استفاده از اندروید ۷ نوقا بر روی نکسوس ۴ چندان کار راحتی نیست. البته چند نکته مثبت هم در این میان به چشم می خورند: وای فای، بلوتوث و قابلیت های سخت افزاری این گوشی با آخرین نسخه از اندروید هیچ مشکلی ندارند.

همان طور که احتمالاً از خواندن این متن نتیجه گرفته اید، هنوز اندروید ۷ نوقا بر روی نکسوس ۴ کار زیادی دارد و اگر به طور روزانه از این گوشی استفاده می کنید، بهتر است قید این نسخه از اندروید را بزنید. اما، اگر به هر دلیلی یک نسخه از این گوشی تاریخ ساز را دارید که در گوشه کمد در حال خاک خوردن است، می توانید با نصب اندروید ۷ نوقا بر روی آن، دستی به سر و روی آن کشیده و دوباره روزهای اوج آن را در ذهن خود تجسم کنید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.