انتشار اندروید مارشمالو برای گلکسی A5 Active - تکفارس 
انتشار اندروید مارشمالو برای گلکسی A5 Active - تکفارس 

انتشار اندروید مارشمالو برای گلکسی A5 Active

امید بصیری
۶ شهریور ۱۳۹۵ - 18:12
انتشار اندروید مارشمالو برای گلکسی A5 Active - تکفارس 

سامسونگ ششمین نسخه از سیستم عامل محبوب و متن بار اندروید را برای گلکسی A5 Active عرضه کرده است. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

در حالی که گوگل اندروید ۷ را در اوایل این هفته برای دستگاه های اندرویدی منتشر کرد برخی دستگاه ها شانس این را پیدا کرده اند که به اندروید ۶ به روز رسانی شوند و گلکسی A5 Active یکی از این گوشی های خوش شانس است. شرکت ارتباطی AT&T هم اکنون اندروید ۶ را برای گوشی گلکسی A5 Active در ایالات متحده منتشر کرده است. نسخه ی قبلی نرم افزاری این گوشی یعنی اندروید Lollipop 5.1.1 حدود ۱۰ ماه پیش برای این گوشی عرضه شده بود.

این به روز رسانی با نام MMB29M.G870AUCU2DPH2 عرضه شده است و حدود ۹۰۰ مگابایت نیز حجم دارد. این به روز رسانی از هم اکنون قابل دریافت است و علاوه بر اندروید ۶.۰ مارش مالو تماس وای فای, تماس ویدئویی و آخرین نسخه ی به روز رسانی امنیتی یعنی به روز رسانی ماه آگوست ۲۰۱۶ را برای گلکسی A5 Active به همراه دارد.

لیست تغییرات به شرح زیر هستند:

اندروید ۶ یا مارش مالو

تماس وای فای

تماس ویدئویی

افزایش امنیتی گوشی اندرویدی

نظر شما درباره ی این به روز رسانی چیست؟ سیاست های سامسونگ در عرضه ی نسخه های قدیمی سیستم عامل اندروید برای گوشی های قدیمی را چگونه ارزیابی می کنید؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذراید.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.