تصویری جدید از گوشی LG V20 - تکفارس 
تصویری جدید از گوشی LG V20 - تکفارس 

تصویری جدید از گوشی LG V20

سعید مزارعی
۶ شهریور ۱۳۹۵ - 15:10
تصویری جدید از گوشی LG V20 - تکفارس 

اگرچه ممکن است گوشی سامسونگ نوت ۷ گوشی حال حاظر باشد اما LG V20 می تواند یکی از مهمترین دستگاه ها در آینده باشد.

گوگل تایید کرد که گوشی LG V20 اولین گوشی در دنیا خواهد بود که به طور پیش فرض از سیستم عامل جدید این شرکت یعنی اندروید ۷.۰ نوقا استفاده خواهد کرد. انتظار می رود که این گوشی در روز ۶ سپتامبر توسط کمپانی ال جی رسما رونمایی شود.

از زمانی که تصاویری از رندرهای گوشی V20 منتشر می شد با انتشار آن تقریبا نمای کلی این گوشی را حدس زدیم اما اخیرا تصویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است. یک تصویر از این گوشی به شکل عجیبی منتشر شده است و در اینترنت دست به دست می چرخد. اگرچه این تصویر خیلی واضح نیست اما به راحتی می توان لوگوی LG را در زیر این گوشی مشاهده کرد.

متاسفانه مشخصات خاصی همراه با این تصویر منتشر نشده است بنابراین مجبوریم بر اساس شایعاتی که تاکنون در مورد این گوشی منتشر شده و اطلاعاتی که شرکت LG از این گوشی منتشر کرده است بسنده کنیم.

در اینجا به صورت کوتاه و مختصر اطلاعاتی را که تاکنون از این گوشی در اختیار داریم را برای شما شرح می دهیم. اول از همه  V20 دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Quad HD است، اما این گوشی علاوه بر این صفحه نمایش بزرگ دارای یک صفحه نمایش کوچک است که در بالای صفحه نمایش اصلی قرار دارد و همیشه روشن است. در داخل این گوشی یک چیپست اسنپ دراگون ۸۲۰ قرار دارد که دارای یک پردازنده ی چهار هسته ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Adreno 530  و ۴ گیگابایت حافظه ی رم است. سخت افزار بکار رفته در این گوشی کاملا نشان می دهد که این گوشی یک گوشی بالارده و پرچمدار است و بنابراین انتظار داریم که قیمت بالایی به همین نسبت داشته باشد.

علاوه بر این ها در گوشی LG V20 یک دوربین دوگانه با دقت ۲۱ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای چلوی این گوشی تعبیه شده است. پرچمدار جدید شرکت LG به یک باتری غول آسای ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که امیدوارم عملکرد قابل قبولی را برای این گوشی داشته باشد.

همچنین LG تایید کرد که این گوشی به لطف همکاری با شرکت B&O Play دارای ویژگی های صوتی فوق العاده ای خواهد بود. تا معرفی رسمی این گوشی در تاریخ ۶ سپتامبر ممکن است اطلاعات دیگری از این گوشی درز پیدا کند، بنابراین اگر شما در این باره کنجکاو هستید با ما همراه باشید.

منبع : PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید