به زودی قابلیت ارسال فایل های ویدیو به صورت gif به واتس اپ اضافه خواهد شد - تکفارس 
به زودی قابلیت ارسال فایل های ویدیو به صورت gif به واتس اپ اضافه خواهد شد - تکفارس 

به زودی قابلیت ارسال فایل های ویدیو به صورت gif به واتس اپ اضافه خواهد شد

دانیال دهقانی
۶ شهریور ۱۳۹۵ - 00:15
به زودی قابلیت ارسال فایل های ویدیو به صورت gif به واتس اپ اضافه خواهد شد - تکفارس 

به زودی قابلیت ارسال فایل های ویدیو به صورت gif به واتس اپ اضافه خواهد شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

در اواخر سال ۲۰۱۶، نرم افزارهای پیام رسان دیگر هیچ کم و کاستی نخواهند داشت. پیام رسان فیسبوک، واتس اپ، گوگل الو (Google Allo)، اسکایپ، هنگ اوتس (Hangouts) و گروپ می (GroupMe) تنها تعدادی از انتخاب های محبوب هستند. و با وجود این که تقریباً تمامی این اپلیکیشن ها یک هدف دارند، ولی هر کدام قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد و خاصی را به کار می گیرند. اسکایپ بیشتر به خاطر امکانات ویدیویی خود معروف است، در حالی که گوگل الو به خاطر ویژگی های موبایلی بی نظیر و خدمات خوب آن روی این پلتفرم اعتبار کسب کرده است.

انتخاب یکی از این اپلیکیشن ها برای استفاده کار بسیار سختی است، چرا که اغلب برتری خیلی محسوس و فاحشی نسبت به یکدیگر ندارند. بعضی از آن ها در بعضی مناطق بهتر عمل می کنند، ولی در سطح وسیع تر تقریباً نزدیک به هم هستند.

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در این بین بدون شک واتس اپ است. این گوشی که از سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شده، مدام تعداد کاربران آن شیبی صعودی داشته و بیشتر شده است و این وضعیت طی ۷ سال اخیر ادامه داشته است. نه تنها کاربران این اپلیکیشن طی این سال ها افزایش داشته اند، که تعداد ویژگی ها و قابلیت های آن نیز همواره بیشتر شده است. البته، به راحتی می توان گفت یکی از کمبودهای این برنامه نبود قابلیتی برای رد و بدل کردن فایل های gif میان کاربران است. از آن جایی می گوییم “به راحتی” چرا که این قابلیت به طور غیر رسمی و از طریق روت کردن گوشی در دسترس شما قرار می گیرد، ولی این کاری نیست که اکثریت مردم دست به انجام آن بزنند.

در نسخه بتای جدیدترین به روز رسانی مربوط به واتس اپ اما این قابلیت وجود دارد که این فایل ها را به عنوان فایل های ویدیویی، با دیگران رد و بدل کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که از طریق خود واتس اپ یک ویدیو را فیلمبرداری کنید، و سپس آن را به شکلی مناسب در آورید. و اگر مدت زمان این ویدیو ۶ ثانیه یا کمتر باشد، این قابلیت را دارید که آن را به عنوان یک فایل گیف به دیگران ارسال کنید. همچنین، اگر چنین ویدیویی در حال حاضر روی گوشی شما وجود دارد نیز باز می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

این قابلیت هم اکنون البته فقط در اختیار کسانی قرار دارد که نسخه بتای ۲.۱۶.۲۴۴ را روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده اند. البته، دیر یا زود این قابلیت پای خود را به نسخه های اصلی دیگر نیز باز خواهد کرد و جای نگرانی نیست.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این قابلیت کارآمد و جالب است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.