به روز رسانی جدید Fallout Shelter برای آی او اس و اندروید با خود دو شخصیت و چندین ماموریت جدید به همراه دارد - تکفارس 
به روز رسانی جدید Fallout Shelter برای آی او اس و اندروید با خود دو شخصیت و چندین ماموریت جدید به همراه دارد - تکفارس 

به روز رسانی جدید Fallout Shelter برای آی او اس و اندروید با خود دو شخصیت و چندین ماموریت جدید به همراه دارد

دانیال دهقانی
۵ شهریور ۱۳۹۵ - 20:22
به روز رسانی جدید Fallout Shelter برای آی او اس و اندروید با خود دو شخصیت و چندین ماموریت جدید به همراه دارد - تکفارس 

به روز رسانی جدید Fallout Shelter برای آی او اس و اندروید با خود دو شخصیت و چندین ماموریت جدید به همراه دارد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

مدتی از عرضه اولین بازی موبایل شرکت بتزدا (Bethesda) یعنی Fallout Shelter گذشته است. این بازی دقیقاً یک سال پیش عرضه شد، ولی عوامل مختلفی در صنعت بازی دست به دست هم دادند تا حس کنیم این بازی به تازگی عرضه شده است.

بازی Fallout Shelter از همان زمان عرضه با موفقیت های زیادی رو به رو شد، به همین جهت است که سازندگان مدام به آن ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را اضافه می کنند. امروز هم یکی دیگر از آن روزهایی است که طرفداران سری Fallout می توانند به روز رسانی جدیدی را برای این بازی موبایلی دوست داشتنی دریافت کنند.

آپدیت شماره ۱.۷ این بازی با خود دو شخصیت جدید، به نام های باتل و کاپی (Bottle & Cappy) را به همراه می آورد و در کنار آن، چندین و چند ماموریت جدید نیز به بازی اضافه می شوند. همچنین، ماموریت های جدیدی، تحت عنوان ماموریت های هفتگی (Weekly Quests) در روز جمعه هر هفته در دسترس بازی بازان قرار خواهد گرفت. رویداد های ویژه (Special Event) و ماموریت های مربوط به تعطیلات (Holiday Quest) نیز به بازی بازان تعلق خواهند گرفت. البته، اگر هم می خواهید این ماموریت ها را رد (Skip) کنید، می توانید این کار را با مصرف Nuka – Cola Quantum انجام دهید.

اگر اخبار مربوط به بازی Fallout 4 را نیز دنبال کرده باشید حتماً می دانید که بسته الحاقی جدید این بازی تحت نام Nuka World در آستانه عرضه است و بتزدا برای بزرگداشت این اتفاق، تمامی بازی بازان Fallout Shelter را دعوت به انجام اولین رویداد ویژه کرده است: یک مرحله با تم کلی بسته الحاقی Nuka World!

به محض این که بازی بازان این مرحله را انجام دهند، دو شخصیت باتل و کاپی که به عنوان نماد بسته الحاقی Nuka World شناخته می شوند به Vault شما اضافه خواهند شد. اگر شما هر کدام از آن ها را لمس کنید نیز به شما Caps و Nuka – Cola Quantum تعلق خواهد گرفت.

این به روز رسانی همچنین چالش های جدیدی را در دسترس بازی بازان قرار می دهد که با انجام آن ها، می توان به منابع بیشتری دست یافت. لازم به ذکر هم نیست که هر دو نسخه مربوط به اندروید و آی او اس بازی این به روز رسانی را دریافت می کنند.

نظر شما در رابطه با بازی Fallout Shelter چیست؟ آیا این بازی در نشان دادن جنبه های دیگری از سری Fallout موفق بوده؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید