به نظر مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 
به نظر مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

به نظر مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ نیز عرضه خواهد شد

دانیال دهقانی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 20:00
به نظر مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

به نظر مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ نیز عرضه خواهد شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

از همین حالا حواس خود را جمع کنید و با دقت این خبر را تا انتها بخوانید، چرا که ماجرا کمی جالب است! توئیتی تحت نام the_malignant اخیراً منتشر شده و به نظر مربوط به یکی از فاکتورهای یک شرکت همکار با اپل در امر توزیع آیفون است. با وجود آن که در هیچ کجای این برگه نامی از آیفون و اپل برده نشده، ولی به نظر می رسد که مدل پایه آیفون ۷ از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. این مقدار، دو برابرِ کمترین حافظه داخلی گوشی های آیفون از زمان آیفون ۵ به شمار می رود.

بر طبق این برگه، دومین مدل آیفون ۷ با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت، و مدل بعدی هم دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد شد. و اگر این فاکتور حقیقی و واقعی باشد، به نظر شرکت توشیبا (Toshiba) در تهیه این فلش مموری ها همکاری داشته است. از آن جایی که گوشی های آیفون هیچ گاه شامل یک درگاه برای قرار دادن کارت های حافظه میکرو (Micro SD) نبوده اند، پس خریداران باید از همین ابتدا به خوبی به نیازهای خود فکر کنند و از لحاظ انتخاب مدل مناسب، به خوبی عمل کنند تا در آینده به مشکل برنخورند.

انتظار می رود که اپل سری جدید آیفون را در تاریخ ۷ سپتامبر معرفی کند و پیش فروش این گوشی ها نیز از دو روز بعد یعنی ۹ سپتامبر آغاز شوند. همچنین به نظر آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در تاریخ ۲۳ سپتامبر به بازار عرضه خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا یک مدل ۲۵۶ گیگابایتی از آیفون ۷ می تواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف کنند؟ به نظر شما اختلاف قیمت این مدل با مدل های دیگر چقدر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ssh

تصویری از آن فاکتور مرموز و عجیب.

منبع: Phone Arena 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.