اینتل اعلام کرد که آنتی ویروس McAffe بر روی گوشی های نوت ۷ و Z2 به صورت پیش فرض نصب می شوند - تکفارس 
اینتل اعلام کرد که آنتی ویروس McAffe بر روی گوشی های نوت ۷ و Z2 به صورت پیش فرض نصب می شوند - تکفارس 

اینتل اعلام کرد که آنتی ویروس McAffe بر روی گوشی های نوت ۷ و Z2 به صورت پیش فرض نصب می شوند

سعید مزارعی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 16:04
اینتل اعلام کرد که آنتی ویروس McAffe بر روی گوشی های نوت ۷ و Z2 به صورت پیش فرض نصب می شوند - تکفارس 

سامسونگ از Knox ( آنتی ویروس سامسونگ ) نا امید نشده است، اما این بیشتر از  آنکه یک هدف برای مشتریان باشد یک سرمایه گذاری برای یافتن راه حل امنیتی تلفن های همراه است. اما ناراحت نباشید چرا که شرکت کره ای سامسونگ با شرکت اینتل برای ارائه راه حل های بهتر و بیشتر امنیتی برای کاربران در حال همکاری است.

شرکت اینتل اخیرا اعلام کرده است که آنتی ویروس McAfee اکنون به صورت پیش فرض بر روی دو گوشی نوت ۷ و گوشی Z2 سامسونگ که از سیستم عامل تایزن استفاده می کند نصب شده است. اگر شما با این سرویس آشنا نیستید باید ذکر کنیم که آنتی ویروس موبایل McAfee یک تکنولوژی ضد بدافزاری است که به میلیون ها کاربر گوشی های هوشمند سامسونگ کمک می کند.

به گفته Henry Lee معاون رئیس بخش تکنولوژی های امنیتی موبایل شرکت سامسونگ، کاربران گوشی های نوت ۷ و Z2 در آینده قادر به استفاده از مزیت های آخرین آنتی بد افزاری که حاصل همکاری این شرکت با شرکت اینتل است خواهند بود و معتقد است که ” امنیت و حریم خصوصی در هسته ی کارهایی است که ما روزانه انجام می دهیم و به آن فکر می کنیم”.

به دلیل اینکه تهدیدهای مرتبط با تلفن همراه هر روزه پیچیده تر و خطرناک تر می شوند، یک راه حل امنیتی تلفن همراه برای کاربران اندرویدی که می خواهند اطلاعات آن ها از دید افراد کنجکاو در امان بماند تقریبا الزام آور است.

“بخش امنیتی شرکت اینتل در حال مقابله با این تهدیدات از طریق همکاری با تولید کنندگان تلفن همراه نظیر سامسونگ است تا داده ها و حریم خصوصی کاربران دستگاه های همراه را از آسیب پذیری ها دور نگه دارد.” John Giamatteo معاون بخش امنیتی اینتل.

شرکت اینتل همچنین بر روی این حقیقت که بیش از ۳۰۵ تهدید جدید در هر دقیقه ( ۵ تا در هر ثانیه ) و اینکه نرم افزارهای مخرب تلفن های همراه در این سه ماهه به نسبت سه ماهه قبل در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ چیزی حدود ۱۷ درصد رشد داشته است تاکید می کند.

همچنین تعداد بد افزارها در هر سه ماهه در  سال ۲۰۱۶، ۲۳ درصد و ۱۱۳ درصد در چهار فصل اخیر رشد داشته اند که بسیار عجیب و نگران کننده است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.