مشخصات گوشی HTC Desire Lifestyle توسط بنچمارک آنتوتو لو رفت - تکفارس 
مشخصات گوشی HTC Desire Lifestyle توسط بنچمارک آنتوتو لو رفت - تکفارس 

مشخصات گوشی HTC Desire Lifestyle توسط بنچمارک آنتوتو لو رفت

سعید مزارعی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 14:37
مشخصات گوشی HTC Desire Lifestyle توسط بنچمارک آنتوتو لو رفت - تکفارس 

دو گوشی جدید شرکت HTC یعنی HTC Desire 10 Pro و HTC Desire 10 Lifestyle به احتمال فراوان در این ماه معرفی خواهند شد. گفته می شود مدل HTC Desire 10 Life “یک گوشی شیک و مقرون به صرفه” است و با قیمت حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار عرضه می شود. امروز تصویری از بنچمارک آنتوتو این گوشی منتشر شد و مشخصات این گوشی را برای ما آشکار کرد. علارغم اینکه در این بنچمارک اطلاعاتی از صفحه نمایش این گوشی ذکر نشده است اما پیش بینی می کنیم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ خواهد بود.

از مشخصاتی که در تست بنچمارک آنتوتو در مورد این گوشی وجود دارد می توان به چیپست اسنپ دراگون ۴۰۰ که شامل یک پردازنده ی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Adreno 305 است. شرکت HTC 2 گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی اصلی برای این گوشی در نظر گرفته است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو از دیگر مشخصات این گوشی خواهد بود.

ویژگی های دیگری که از این گوشی به بیرون درز کرده است به اسپیکر های استریو Boomsound Hi-Fi و یک جفت هدفون با کیفیت بالا که در جعبه ی این گوشی قرار دارد و تنوع رنگی بالا اشاره می کند. در این گوشی احتمالا یک فریم با رنگ طلایی متالیک اطراف لنز دوربین قرار گرفته است و خطوط آنتن نیز در گوشه های این گوشی قرار داده شده است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.