ظاهرا آیفون ۶se در بنچمارک Geekbench دیده شده است - تکفارس 
ظاهرا آیفون ۶se در بنچمارک Geekbench دیده شده است - تکفارس 

ظاهرا آیفون ۶se در بنچمارک Geekbench دیده شده است

سعید مزارعی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 13:54
ظاهرا آیفون ۶se در بنچمارک Geekbench دیده شده است - تکفارس 

در روزی که بلاگ های بسیاری تصاویری از جعبه ی جعلی آیفون ۶SE منتشر می کنند، تصویر دیگری که گفته می شود از تست بنچمارک Geeknench این گوشی است منتشر شده است. از آن جایی که گفته می شود که به احتمال فراوان، آیفون های نسل بعدی شرکت اپل زبان طراحی مشابه آیفون های کنونی داشته باشند، این اصلی ترین دلیلی است که باور می کنیم که آیفون های ارتقا یافته ی آینده با نام های “۶se” و “۶se Plus” به جای آیفون ۷ عرضه شوند. در این مورد امید کمی داریم که این تصویر بنچمارک واقعی باشد.

منبع این تصویر یک کاربر چینی است که احتمالا همان کسی است که یک نمونه اولیه از آیفون ۶se را منتشر کرده بود. اطلاعاتی که در تصویر قابل مشاهده است، دستگاهی را نشان می دهد که از ios 10 پشتیبانی می کند و تست چند هسته را با امتیاز ۵۲۱۰ که از ۴۴۲۱ امتیاز آیفون ۶s بالاتر است. در تست تک هسته این دستگاه امتیاز ۳۰۴۲ را بدست آورده است که باز هم از امتیاز آیفون کنونی که موفق شده بود امتیاز ۲۵۳۹ را بدست بیاورد بالاتر است.

این منبع همچنین ذکر می کند که این گوشی امسال داری دکمه ی خازنی خانه نیست و برای چندمین بار تاکید می کند که مدل پلاس این گوشی با یک دوربین دوگانه همراه است.

این تصویر هم ممکن است مانند تصویر دیگری که یک تصویر جعلی از جعبه ی آیفون بود به صورت استادانه ی جعل شده باشد. اگر اینگونه نباشد احتمالا این اولین تصویری است که قدرت چیپست A10 نسل بعدی آیفون را به ما نشان می دهد.

ماه پیش نیز خبری مبنی بر این که احتمالا نام آیفون بعدی به جای ۷ آیفون ۶se باشد منتشر شده بود. در هر صورت این امکان وجود و به نظر می رسد که در آیفون امسال تنها شاهد برخی بهبودها هستیم و برای دیدن تغییرات گسترده باید تا معرفی آیفون های سال آینده صبر کنیم.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید