شیائومی در تاریخ ۲۵ آگوست از ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ رونمایی خواهد کرد - تکفارس 
شیائومی در تاریخ ۲۵ آگوست از ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

شیائومی در تاریخ ۲۵ آگوست از ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ رونمایی خواهد کرد

دانیال دهقانی
۳ شهریور ۱۳۹۵ - 22:52
شیائومی در تاریخ ۲۵ آگوست از ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

شیائومی در تاریخ ۲۵ آگوست از ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ رونمایی خواهد کرد! در ادامه با تک فارس همراه باشید.

وقت آن رسیده تا شیائومی چندین گوشی جدید را برای هوادارانش معرفی کند. طبق تیزری که این شرکت (با همکاری شرکت چاینا موبایل) منتشر کرده شیائومی در تاریخ ۲۵ آگوست رویدادی را برگزار خواهد کرد. این تاریخ همین فرداست! انتظار داریم که این کمپانی در این رویداد به طور رسمی ردمی ۴ (Redmi 4) و ردمی نوت ۴ (Redmi Note 4) را معرفی کند.
طبق اطلاعات لو رفته از روی جعبه ردمی نوت ۴، این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی بهره می برد. از چیپست هلیو اکس ۲۰ مدیاتک (MediaTek Helio X20) در ساخت این گوشی استفاده شده که با خود یک پردازنده ده هسته ای با قدرت ۲ گیگاهرتز را همراه کرده است. یک نسخه از این گوشی با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به باز عرضه خواهد شد. دومین نسخه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهد داشت. دوربین پشتی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن که برای گرفتن تصاویر سلفی به کار می رود ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری هم این گوشی را تغذیه می کند.
طبق اطلاعات منتشر شده از بنچمارک گذاری گیک بنچ (Geekbench) و دیگر منابع، ردمی ۴ از یک صفحه نمایش ۵ اینچی استفاده خواهد کرد. از چیپست اسنپ دراگون ۶۲۵ در طراحی این گوشی استفاده شده که یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را با خود به همراه دارد. یک نسخه از این گوشی با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری، با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.
ما امیدوار هستیم که سوالات مان همچون قیمت، تاریخ عرضه و دیگر مشخصات گوشی ها نیز به زودی اعلام شوند. آن زمان است که بوی عرضه هر دو گوشی به مشام خواهد رسید.
نظر شما در رابطه با محصولات شیائومی چیست؟ آیا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.