گوشی آکسون مکس ۲ توسط GFXBench بنچمارک گذاری شد - تکفارس 
گوشی آکسون مکس ۲ توسط GFXBench بنچمارک گذاری شد - تکفارس 

گوشی آکسون مکس ۲ توسط GFXBench بنچمارک گذاری شد

دانیال دهقانی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 22:16
گوشی آکسون مکس ۲ توسط GFXBench بنچمارک گذاری شد - تکفارس 

گوشی آکسون مکس ۲ توسط GFXBench بنچمارک گذاری شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

گوشی زد تی ای آکسون مکس در آخرین روز از سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد و با توجه به به روز رسانی های سخت افزاری این روزهای دنیای گوشی های هوشمند، حال به نظر می رسد کمپانی سازنده آن به فکر ساختن سری جدیدی برای آن افتاده است. حال که این گوشی در وبسایت جی اف اکس بنچ (GFXBench) دیده شده، مشخص گردیده که سری جدید و دنباله آکسون مکس برخی از ویژگی های قدیمی را در خود حفظ کرده و البته تغییراتی را هم به خود دیده است.

با بهره بردن از تراشه اسنپ دراگون ۶۱۷ اس او سی (Snapdragon 617 SoC) که یک پردازنده ۸ هسته ای را در خود جای داده و ۳ گیگابایت نیز حافظه رم دارد، آکسون مکس از این نظر با بهترین های بازار هم طراز است و نیازی به خلق تغییرات عمده در آن نیست. به عنوان یک گوشی هوشمند که قیمت پایه آن از ۴۵۰ دلار آغاز می شود، برای انداختن عکس های سلفی و البته انجام مکالمات تصویری، این گوشی یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین پشتی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. همچنین یک باتری سنگین ۴۱۵۰ میلی آمپری نیز گوشی را تغذیه می کند، باتری درشتی که از تمامی رقبای خود یک سر و گردن بزرگ تر است.

حال و با آکسون مکس ۲، به نظر زد تی ای تنها قصد دارد تا تجربه داشتن یک گوشی از سری آکسون مکس را به بهترین شکل ممکن یکدست سازد و به دنبال خلق تفاوت های شگرف نیست. طبق اطلاعاتی که از جی اف ایکس بنچ به دست آمده، آکسون مکس ۲ دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت فول اچ دی است و دوربین های جلویی و پشتی آن نیز هر دو ۱۳ مگاپیکسلی هستند. تفاوت چشم گیر ایجاد شده در این گوشی تراشه آن است که به اسنپ دراگون ۶۲۵ کوال کام (Qualcomm) تغییر یافته، تراشه ای که در عین قدرتمند بودن بسیار کم مصرف است و می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای روزانه کاربران باشد.

در حالی که اولین سری آکسون مکس از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، به نظر می رسد که دنباله رو این گوشی از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. البته، امکان دارد که این مشخصات مربوط به یکی از دو نسخه متفاوت این گوشی باشد، هر چند پی بردن به این مسئله که آیا دو مدل از آکسون مکس ۲ به بازار عرضه خواهد شد یا نه به زمان نیاز دارد. از آن جایی که حافظه گوشی آکسون مکس را می شد از طریق کارت های حافظه میکرو ارتقا داد، هیچ بعید نیست که این قابلیت در آکسون مکس ۲ نیز وجود داشته باشد.

از آن جایی که آکسون مکس ۱ در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد، احتمال دارد که مدت زیادی را با معرفی رسمی آکسون مکس ۲ فاصله داشته باشیم. اگر قرار است که تا اواخر سال برای معرفی و عرضه این گوشی منتظر بمانیم، پس بهتر است امیدوار باشیم که زد تی ای از همان ابتدا اندروید ۷ نوقا را به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب کند.

هنوز اطلاعات زیادی پیرامون آکسون مکس ۲ وجود دارد که منتشر نشده اند. پس منتظر بمانید تا ببینیم که این بار زد تی ای چه محصولی را برایمان آماده کرده است.

نظر شما در رابطه با گوشی آکسون مکس چیست؟ آیا از تجربه کار با آن راضی بوده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.