همکاری شرکت های LG و B&O برای ارائه تجربه صوتی ناب در گوشی V20 - تکفارس 
همکاری شرکت های LG و B&O برای ارائه تجربه صوتی ناب در گوشی V20 - تکفارس 

همکاری شرکت های LG و B&O برای ارائه تجربه صوتی ناب در گوشی V20

سعید مزارعی
۳ شهریور ۱۳۹۵ - 12:59
همکاری شرکت های LG و B&O برای ارائه تجربه صوتی ناب در گوشی V20 - تکفارس 

کمپانی ال جی در هنگام پرده برداری از زمان معرفی گوشی جدید خود یعنی LG V20 در روز ۶ سپتامبر این کمپانی از جمله ی “بهترین تجربه ی صوتی و تصویری” برای معرفی این گوشی استفاده کرد. از همان ابتدا شرکت ال جی اعلام کرده بود که گوشی جدید این شرکت یک گوشی مولتی مدیا خواهد بود. بدین منظور ال جی امروز خبری منتشر کرد که در آن توضیح می دهد که قابلیت های صوتی این گوشی حاصل همکاری این شرکت با شرکت B&O Play است.

همکاری شرکت LG و BO Play باعث تولید صدایی شده است که تولیدکنندگان آن را “طبیعی و متعادل” توصیف می کنند. در جعبه ی گوشی LG V20 یک جفت هدفون تولیدی شرکت B&O Play وجود دارد و لوگوی B&O یکی از تصاویر پیش زمینه ای است که بر روی گوشی LG V20 خواهد بود.

” همکاری با شرکت ال جی یک فرصت استثنایی برای ما ( شرکت B&O Play ) بود تا توانایی خود را در زمینه ی تکنولوژی صوتی، تعالی طراحی و فلسفه کاربر محور نشان دهیم. با گوشی هوشمند جدید سری V شرکت ال جی کاربران یک صدای نادر و جدید را تجربه خواهند کرد که تا قبل از آن هرگز تجربه ای مشابه با آن نداشته اند.” Henrik Taudorf Lorensen رئیس شرکت B&O Play .

“من از همکاری نزدیک با شرکت B&O Play که در اوایل امسال با محصول Hi-Fi Plus شروع شد و امروز با گوشی V20 ادامه پیدا کرد بسیار راضی هستم. تعداد مشتریانی که انتظار یک تجربه ی صوتی بهتر را از گوشی های هوشمند خود دارند در حال افزایش است که این اتفاق در گذشته رخ می داده و من اعتراف می کنم که گوشی V20 به همه ی این انتظارات پاسخ می دهد.” Juno Cho رئیس بخش ارتباطات الکترونیک و موبایل کمپانی ال جی.

ما همچنین می دانیم که گوشی LG V20 اولین گوشی در دنیا خواهد بود که از یک چیپ صدای Quad DAC 32 بیتی بهره می برد. این وسیله فایل های دیجیتالی را به صدای قابل شنیدن تبدیل می کند. به گفته  کمپانی ال جی این چیپ ” یک صدای تر و تازه و تمیز که به یک اجرای زنده بسیار نزدیک است” را که ۵۰ درصد از سر و صدای محیط را نیز کم می کند را فراهم می کند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید