وان پلاس محصول مرموز و جدیدی را در تاریخ ۲۵ آگوست معرفی خواهد کرد - تکفارس 
وان پلاس محصول مرموز و جدیدی را در تاریخ ۲۵ آگوست معرفی خواهد کرد - تکفارس 

وان پلاس محصول مرموز و جدیدی را در تاریخ ۲۵ آگوست معرفی خواهد کرد

دانیال دهقانی
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 23:51
وان پلاس محصول مرموز و جدیدی را در تاریخ ۲۵ آگوست معرفی خواهد کرد - تکفارس 

وان پلاس محصول مرموز و جدیدی را در تاریخ ۲۵ آگوست معرفی خواهد کرد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

وان پلاس (OnePlus) به تازگی اعلام کرده که در حال کار بر روی “موارد خاصی” برای تاریخ ۲۵ آگوست است، روزی که دنیا در مورد آینده این شرکت اطلاعاتی را به دست خواهد آورد. البته زیاد هیجان زده نشوید، چرا که باید اشاره کنیم به احتمال زیاد این محصول جدید ربطی به گوشی های هوشمند نخواهد داشت. چرا که در ویدیویی که این شرکت منتشر کرده، به نظر باید شاهد معرفی هدفون های جدیدی از جانب این شرکت باشیم و به احتمال زیاد، سری جدید هدفون های بسیار موفق وان پلاس آیکونز (OnePlus Icons) که با استقبال خوبی مواجه شد.

هدفون های وان پلاس آیکونز که تقریباً از اواخر سال ۲۰۱۵ در دسترس مشتریان قرار گرفتند، تا به امروز مرغوب ترین و برترین هدست های این کمپانی بوده اند. در حال حاضر قیمت این هدفون ها ۴۹.۹۹ دلار است، که مسلماً برای هدفونی که از کیفیت صدای بسیار بالا و مطلوبی برخوردار است چندان مبلغ زیادی نیست.

اما چطور است که وان پلاس به جای معرفی هدفون های جدید، غیر منتظره و فاغل گیر کننده عمل کند و حتی یک گوشی هوشمند جدید را معرفی کند؟ اگر – با تاکید بر روی کلمه “اگر” – این اتفاق رخ دهد، بدون شک آن گوشی سری جدید و دنباله رو گوشی وان پلاس اکس (OnePlus X) نخواهد بود، چرا که خود کمپانی پیش تر اعلام کرده بود که برنامه ای برای ساخت گوشی جدیدی در آن سری را، حداقل در سال ۲۰۱۶ ندارد. در ضمن، از آن جایی که پرچمدار جدید وان پلاس یعنی وان پلاس ۳ (One Plus 3) تنها دو ماه است که به بازار عرضه شده واقعاً هم فکر نمی کنیم که این شرکت گوشی جدیدی را معرفی کند. به هر حال، باید تا ۲۵ آگوست منتظر بمانیم و ببینیم که این بار وان پلاس دقیقاً چه محصولی را برایمان آماده کرده است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا وان پلاس گوشی جدیدی را معرفی می کند یا صرفاً به معرفی سری جدید هدفون های خود خواهد پرداخت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena  

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.