بالاخره گوشی سامسونگ زد ۲ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
بالاخره گوشی سامسونگ زد ۲ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

بالاخره گوشی سامسونگ زد ۲ به طور رسمی معرفی شد

دانیال دهقانی
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 21:20
بالاخره گوشی سامسونگ زد ۲ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

بالاخره گوشی سامسونگ زد ۲ به طور رسمی معرفی شد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

روز های پیش به شما گفته بودیم که انتظار می رود امروز از گوشی سامسونگ زد ۲ (Z2) رونمایی خواهد شد. طبق گزارشی که امروز منتشر شده، این گوشی در هند چیزی معادل ۶۸ دلار قیمت خواهد داشت. در اوایل این ماه هم در مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۷ در آفریقا، اطلاعاتی از این گوشی فاش شده بود. این مسئله با انتشار ویدیویی از این گوشی ادامه یافت.
گوشی سامسونگ زد ۲ از یک صفحه نمایش ۴ اینچی آمولد با رزولوشن ۴۸۰ x 800 بهره خواهد برد. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای با قدرت ۱.۵ گیگا هرتز و یک گیگابایت حافظه رم بهره می برد. حافظه داخلی گوشی هم ۸ گیگابایت خواهد بود که البته قابل افزایش است. دوربین پشتی گوشی ۵ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی که برای مکالمات تصویری و گرفتن سلفی به کار می رود ۳ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری هم گوشی را تغذیه خواهد کرد. سامسونگ زد ۲ از فناوری ۴G بهره می برد و دو سیم کارته خواهد بود.
شماره سریال این گوشی SM-Z200F است. علاوه بر گوشی های سری زد، سامسونگ از سیستم عامل تایزن (Tizen) در توسعه ساعت هوشمند گیر اس (Gear S) نیز استفاده کرده است. سری جدید این محصول هم قرار است در تاریخ ۳۱ آگوست و در جریان رویدادی ویژه در نمایشگاه آی اف ای (IFA) برلین معرفی شود.
نظر شما در مورد سامسونگ زد ۲ چیست؟ آیا با توجه به قیمت، انتخابی مناسب است؟
منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید