Honor 5X را با ۲۰ درصد تخفیف بخرید! - تکفارس 
Honor 5X را با ۲۰ درصد تخفیف بخرید! - تکفارس 

Honor 5X را با ۲۰ درصد تخفیف بخرید!

امید بصیری
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 19:00
Honor 5X را با ۲۰ درصد تخفیف بخرید! - تکفارس 

با تخفیف دیگری در خدمت شما هستیم! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید!

هواوی Honor 5X که بی شک یکی از به صرفه ترین و مناسب قیمت ترین گوشی های رده متوسط رو به بالای بازار محسوب میشود حال با تخفیف ۲۰ درصدی به یک گزینه ی ایده آل برای همگان تبدیل شده است.

شما با سر زدن به سایت Newegg و اضافه کردن این محصول یعنی Honor 5X به سبد خرید خود مشاهده خواهید کرد که این کالا قیمتی ۱۸۹.۹۹ دلاری دارد. حال اگر کد ESCEMGE24EDU را وارد کنید متوجه میشوید که قیمت آن به ۱۵۹.۹۹ دلار کاهش پیدا کرده است!

این قیمت برای گوشی رده متوسط رو به بالا بسیار ایده آل است آن هم برای مدل آنلاک(Unlocked) ! Honor 5X با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان ارائه می شود.

هواوی Honor 5X با قیمت قبلی خود نیز محصول خوبی بود حال با این تخفیف بسیار مناسب تر شده است. شما کار سختی برای پیدا کردن گوشی مناسب تری از Honor 5X خواهید داشت.

از مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش بسیار با کیفیت ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰, یک پردازنده ی میان رده ی اسنپدراگون ۶۱۶ با ۸ هسته ی پردازشی, دو گیگابایت حافظه ی رم, ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. دوربین های این گوشی نیز بسیار فوق العاده هستند. دوربین جلو از یک لنز ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب نیز از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد.

نظر شما درباره ی این تخفیف بی نظیر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.