و باز هم جیمی لین سری جدید آیفون را لو داد! - تکفارس 
و باز هم جیمی لین سری جدید آیفون را لو داد! - تکفارس 

و باز هم جیمی لین سری جدید آیفون را لو داد!

دانیال دهقانی
۱ شهریور ۱۳۹۵ - 20:17
و باز هم جیمی لین سری جدید آیفون را لو داد! - تکفارس 

و باز هم جیمی لین سری جدید آیفون را لو داد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

اگر شما در تایوان زندگی می کنید، احتمالاً جیمی لین (Jimmy Lin) را می شناسید. به هر صورت، او پیش تر یکی از نوجوانان محبوب این کشور بود و حالا هم که به عنوان یک بازیگر فعالیت دارد. همچنین اگر چند سالی است که به دنبال کردن اخبار مربوط به گوشی های آیفون می پردازید احتمالاً او را به اندازه تایوانی ها، به خوبی می شناسید! می دانید، لین یک عادت بد دارد و آن هم این است که او گوشی های جدید آیفون را قبل از معارفه رسمی، لو می دهد! ماجرا از زمانی آغاز شد که تصویری از او در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ به همراه گوشی آیفون ۵ لو رفت. او این عکس را در صفحه ویبو (Weibo) خود منتشر کرده بود.

در ماه ژوئن ۲۰۱۴، او تصویری از ایفون ۶ را لو داد. حتی او این گوشی را در کنار آیفون ۵ گذاشته بود و اقدام به تهیه عکس کرده بود! لین یک طرفدار بزرگ تکنولوژی است و چند روز بعد از آن وقایع هم او عکسی را از خود به همراه گوشی آیفون ۶ اس پلاس منتشر کرد در حالی که روی میز یک گوشی آیفون ۵ اس با صفحه نمایش شکسته نیز وجود داشت. کارکنان اپل در هنگ کنگ نیز اطمینان داده بودند که گوشی های معرفی نشده جدیدی در راه هستند.

حالا، لین تصویری را منتشر کرده که به نظر در دست او یک آیفون ۷ پلاس وجود دارد. شما می توانید دوربین دو لنزی این گوشی را در پشت آن مشاهده کنید. با توجه به سابقه لین (او در چند سال اخیر، تمامی عکس هایی که با گوشی ها منتشر کرده درست و حقیقی بوده اند) به نظر می رسد که این عکس نیز کاملاً درست و موثق باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که بالاخره اپل در تاریخ ۷ سپتامبر از این گوشی رونمایی کرده و تمامی شک و شبهه ها را از بین خواهد برد یا خیر.

linsanity

جیمی لین، با آیفون ۷ پلاسی که در دست دارد!

نظر شما در رابطه با این تصویر چیست؟ آیا حقیقی است؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.