یک سرفیس پرو ۴ و یک کاور با طرح ان اف ال بخرید تا از ۱۵ درصد تخفیف مربوط به NFL Game Pass بهره مند شوید - تکفارس 
یک سرفیس پرو ۴ و یک کاور با طرح ان اف ال بخرید تا از ۱۵ درصد تخفیف مربوط به NFL Game Pass بهره مند شوید - تکفارس 

یک سرفیس پرو ۴ و یک کاور با طرح ان اف ال بخرید تا از ۱۵ درصد تخفیف مربوط به NFL Game Pass بهره مند شوید

دانیال دهقانی
۱ شهریور ۱۳۹۵ - 19:52
یک سرفیس پرو ۴ و یک کاور با طرح ان اف ال بخرید تا از ۱۵ درصد تخفیف مربوط به NFL Game Pass بهره مند شوید - تکفارس 

یک سرفیس پرو ۴ و یک کاور با طرح ان اف ال بخرید تا از ۱۵ درصد تخفیف مربوط به NFL Game Pass بهره مند شوید! در ادامه همراه تک فارس باشید.

هنوز چند هفته تا آغاز اولین مسابقه از فصل جدید مسابقات ان اف ال (NFL) باقی مانده است، رقابت هایی که در تاریخ ۸ سپتامبر آغاز خواهند شد. برای رفتن به استقبال فصل جدید این رقابت ها، مایکروسافت از باندل جدیدی برای سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) پرده برداری کرده است. شما می توانید یک نسخه از این محصول را به همراه یک کاور با طرح ان اف ال خریداری کنید و سپس ۱۵ درصد تخفیف اشتراک NFL Game Pass (برای تماشای آنلاین مسابقات ان اف ال ) را دریافت کنید و در قرعه کشی مربوط به بلیط ورودی رایگان بازی های این فصل نیز شرکت داده شوید!

کاورهای مربوط به ان اف ال شامل طرح مربوط به هر یک از ۳۲ تیم حاضر در رقابت ها می شود، پس شما می توانید ارادت خود نسبت به تیم مورد علاقه تان را به راحتی با این کاورها ابراز کنید! این کاورها که هر کدام ۱۵۹.۹۹ دلار قیمت دارند، تنها از تبلت شما محافظت نمی کنند بلکه به آن یک کیبرد از نوع QWERTY نیز می افزایند.

اشتراک NFL Game Pass به طور عادی ۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد، ولی به کمک این تخفیف شما می توانید آن را به قیمت ۸۴.۹۹ دلار خریداری کنید. به کمک این اشتراک شما می توانید تکرار تمامی بازی های فصل را تماشا کنید (و البته، بازی های پیش از شروع فصل را به صورت زنده می توانید تماشا کنید) و به صورت زنده گزارش رادیویی تمامی بازی های فصل (چه از طریق ایستگاه رادیویی متعلق به تیم میزبان و چه ایستگاه رادیویی تیم مهمان) را گوش کنید. بعد از بازی نیز شما می توانید همچون یک مربی، بازی را از جهات مختلف آنالیز کنید. حتی به کمک این اشتراک می توانید بازی هایی که بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ برگزار شده اند را نیز دوباره تماشا کنید، حتی بازی های پلی آف.

در تمامی مسابقات ان اف ال، از سرفیس پرو توسط هر دو تیم برگزار کننده مسابقه استفاده می شود. اگر به سال ۲۰۱۴ بازگردیم، می بینیم که دوربین پولارویدی (Polaroid) در این گوشی ها جایگزین شد تا مربیان بتوانند عکس های فوری و سریعی را از چیدمان دفاعی و هجومی تیم حریف به دست آورند. اگر علاقه ای به خرید این باندل دارید، از هم اکنون می توانید اقدام کنید. در وبسایت مخصوص به این فروش ویژه (که از طریق این لینک می توان به آن دسترسی یافت) بخشی وجود دارد که باید کد مربوط به شرکت در قرعه کشی دو بلیط رایگان مسابقه فینال این فصل را در آن وارد کنید. شما باید تصویری از رسید مربوط به خرید سرفیس پرو ۴ و کاور ان اف ال را نیز برای این سایت آپلود کنید. این تخفیف و البته قرعه کشی، در تاریخ اول ژانویه سال ۲۰۱۷ پایان خواهد پذیرفت.

نظر شما در مورد سرفیس پرو ۴ چیست؟ آیا این تخفیف می تواند انگیزه ای برای مردم باشد تا آن را خریداری کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.