سامسونگ تا سال آینده گوشی های نوسازی شده خود را می فروشد - تکفارس 
سامسونگ تا سال آینده گوشی های نوسازی شده خود را می فروشد - تکفارس 

سامسونگ تا سال آینده گوشی های نوسازی شده خود را می فروشد

سعید مزارعی
۱ شهریور ۱۳۹۵ - 15:37
سامسونگ تا سال آینده گوشی های نوسازی شده خود را می فروشد - تکفارس 

در اینکه گوشی های بالارده ی گلکسی سامسونگ گوشی های خیلی خوبی هستند شکی نیست اما این گوشی ها قیمت بالایی نیز دارند.

گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ جمعه گذشته در فروشگاه ها در دسترس قرار گرفت. اگر شما قصد خرید این گوشی را در آمریکا داشته باشید چیزی حدود ۹۰۰ دلار برای شما هزینه در بر دارد. برای شرکت سامسونگ فروش این گوشی با این قیمت در حالی گوشی های بالارده ی دیگری با مشخصات یکسان و قیمت ارزان تر در بازار وجود دارد بسیار سخت است.

برای وسوسه کردن افرادی که دوست دارند این گوشی را خریداری کنند اما از توان مالی لازم برخوردار نیستند، سامسونگ بر روی یک برنامه نوسازی گوشی های هوشمند کار می کند.

با استناد به منابع آگاه به این قضیه، رویترز گزارش می دهد که این برنامه به زودی در سال ۲۰۱۷ شروع خواهد شد. در طول این برنامه، سامسونگ گوشی هایی را که از طرف مشتریان به عنوان بخشی از طرح به روزرسانی سالانه در بازارهای آمریکا، انگلیس، کره جنوبی و سایرین بازگردانده شده است را نو نوار کرده و دوباره می فروشد.

در این گزارش هیچگونه جزئیاتی در مورد قیمت این گوشی های نوسازی شده از طرف سامسونگ و هرگونه جزئیات دیگری نیامده است. معمولا دستگاه هایی که نو نوار می شوند به گونه ای تعمیر و نگهداری می شوند که کاملا مانند یک گوشی نو چه در ظاهر و چه در کارکرد عمل کنند. برخی از تولیدکنندگان این گوشی ها را از ۹۰ روز تا ۱ سال گارانتی می کنند.

بنا بر گزارش ها، سامسونگ به دنبال راه هایی برای حفظ حرکت خوب از ۱۲ ماه گذشته و پایین نگه داشتن قیمت برای رقابت است. سود آوری نیز یک عامل است: بر اساس گزارش ها، سامسونگ تلاش می کند تا حاشیه سود را بالای ۱۰ درصد نگه دارد.

برنامه ی نو نوار سازی گوشی های هوشمند به سامسوگ کمک می کند تا از گوشی های هوشمند خود کمی بیشتر درآمد زایی کند، اما باور این قضیه که این کار باعث می شود تا مشتریان به جای گوشی های ارزان قیمت مثل ZenFone یا OnePlus به این گوشی های سامسونگ روی باورند کمی مشکل است.

نظر شما در این باره چیست آیا شما سال دیگر حاظر به خرید این گوشی ها هستید یا ترجیح می دهید تا یک گوشی نو ارزان قیمت خریداری کنید؟

منبع : androidauthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید