رنگ های نقره ای و آبی گلکسی نوت ۷ با تاخیر در آمریکا و کانادا عرضه خواهند شد - تکفارس 
رنگ های نقره ای و آبی گلکسی نوت ۷ با تاخیر در آمریکا و کانادا عرضه خواهند شد - تکفارس 

رنگ های نقره ای و آبی گلکسی نوت ۷ با تاخیر در آمریکا و کانادا عرضه خواهند شد

دانیال دهقانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - 19:30
رنگ های نقره ای و آبی گلکسی نوت ۷ با تاخیر در آمریکا و کانادا عرضه خواهند شد - تکفارس 

رنگ های نقره ای و آبی گلکسی نوت ۷ با تاخیر در آمریکا و کانادا عرضه خواهند شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی نوت ۷ را در چندین کشور همچون ایالات متحده آمریکا و کانادا عرضه کرده ولی به نظر این موجودی تنها شامل چند رنگ خاص می شود نه تمامی رنگ هایی که قرار بوده گلکسی نوت ۷ در قالب آن ها موجود باشد.

ظاهراً سامسونگ نتوانسته به مقدار کافی گلکسی نوت ۷ با رنگ های آبی و نقره ای برای ارائه به خرده فروشی های سر تا سر آمریکا و کانادا تولید کند. این مسئله باعث شده تا کسانی که نسخه مشکی رنگ این گوشی را پیش خرید نکرده بودند در تحویل گرفتن محصول خود به مشکل بخورند.

طی یک گزارش جدید از سوی منابعی که درخواست داشته اند تا نام شان فاش نشود، این مسئله به گوش می رسد که سامسونگ فراموش کرده بوده گلکسی نوت ۷ با استقبال شگفت انگیزی رو به رو خواهد شد و به همین جهت به اندازه کافی رنگ نقره ای و آبی گلکسی نوت ۷ تولید نکرده است. سخت است که مقدار دقیق گوشی های گلکسی نوت ۷ به فروش رسیده در روز اول عرضه را با در نظر گرفتن رنگ شان پیشبینی کنیم. ولی به هر حال این معضل برای خریداران کانادایی و آمریکایی رنگ آبی گلکسی نوت ۷ به طور موقت به وجود آمده است.

سامسونگ برای تهیه این دو رنگ خاص از این گوشی به سه هفته زمان نیاز دارد، هر چند که هنوز منابع رسمی این مسئله را تائید نکرده اند.

به هر صورت، بخش کانادای سامسونگ طی اعلامیه ای اذعان داشته که “به علت تعداد بیش از حد پیش خریدها” این مشکل به وجود آمده و به سرعت و از تاریخ ۱۹ آگوست در حال رفع آن هستند. البته بخشی دیگر از این اعلامیه باعث می شود تا به صحت این جمله شک داشته باشیم که طی آن بخش گفته شده: “در طول هفته های آتی ما با همکاران و خرده فروشی هایی که ما را همراهی می کنند بر روی تولید انبوه این دستگاه و در دسترس قرار دادن آن از طریق تمام خرده فروشی های سر تا سر کشور کار می کنیم”.

پس این گفته های بخش آمریکای سامسونگ مبنی بر این که هر سه رنگ این گوشی طی ۷ تا ۱۰ روز کاری و مدل های Sprint آن طی ۵ تا ۷ روز کاری آتی به دست مشتریان می رسند ارزش چندانی ندارد و بهتر است بیشتر به گفته های بخش کانادا دل خوش کنیم.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید