نگران نباشید، موجودی نکسوس پی ۶ در گوگل استور هنوز تمام نشده است - تکفارس 
نگران نباشید، موجودی نکسوس پی ۶ در گوگل استور هنوز تمام نشده است - تکفارس 

نگران نباشید، موجودی نکسوس پی ۶ در گوگل استور هنوز تمام نشده است

دانیال دهقانی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 22:20
نگران نباشید، موجودی نکسوس پی ۶ در گوگل استور هنوز تمام نشده است - تکفارس 

نگران نباشید، موجودی نکسوس پی ۶ در گوگل استور هنوز تمام نشده است! در ادامه همراه تک فارس باشید.

چند روز پیش خبر رسیده بود که گوشی نکسوس ۶ پی (Nexux 6P) که تولید شرکت هواوی به سفارش گوگل است، موجودی اش در فروشگاه گوگل استور در هر دو شعبه آمریکا و کانادا به اتمام رسیده است. خوشبختانه، امروز دوباره خبر رسید که این گوشی هنوز برای سفارش دادن موجود است و هنوز هم می توان آن را در قالب مدل های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی تهیه کرد هرچند که هنوز هم مدل طلایی رنگ در شعبه آمریکای گوگل استور یافت نمی شود.

شعبه کانادای گوگل استور هم خالی از هرگونه مدل نکسوس ۶ پی بود، اما تنها به طور موقت. همان طور که گوگل استور آمریکا سریعاً موجودی اش به پایان رسید ولی دوباره این گوشی را موجود کرد، این اتفاق برای شعبه کانادای گوگل استور نیز رخ داد.

با توجه به این که دو گوشی جدید تحت برند نکسوس توسط اچ تی سی در حال ساخت است، ممکن است که نکسوس ۶ پی (و در کنار آن، نکسوس ۵ ایکس (Nexus 5X) که سال گذشته در کنار ۶ پی منتشر شد) دوباره از گوگل استور به همین علت حذف شود. البته، به هر صورت بعید است این اتفاق در آینده ای نزدیک روی دهد چرا که نسل بعدی گوشی های نکسوس چند ماهی هنوز تا عرضه به بازار کار دارند و به این زودی ها شاهد آن ها در بازار نخواهیم بود. علاوه بر آن، ما انتظار داریم که گوگل حداقل تا یک سال به فروختن گوشی های نکسوس ۶ پی و نکسوس ۵ ایکس ادامه دهد، یعنی تا اکتبر امسال (از آن جایی که این گوشی ها در نیمه دوم اکتبر ۲۰۱۵ به بازار آمدند).

ما نمی توانیم به شما توصیه کنیم که یک گوشی نکسوس ۶ پی را در حال حاضر خریداری کنید، چرا که گوگل چندین گوشی جدید را برای عرضه به بازار طراحی کرده است. ولی اگر به هر دلیلی تمایلی به این کار دارید، می توانید از طریق گوگل استور این کار را انجام دهید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا استقبالی که از نکسوس ۶ پی به عمل آمده، قابل قبول بوده است؟ نظرات خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید