سرویس موسیقی Milk سامسونگ در ماه آینده بسته می شود - تکفارس 
سرویس موسیقی Milk سامسونگ در ماه آینده بسته می شود - تکفارس 

سرویس موسیقی Milk سامسونگ در ماه آینده بسته می شود

علی سیف الهی
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - 12:30
سرویس موسیقی Milk سامسونگ در ماه آینده بسته می شود - تکفارس 

سردرگمی سامسونگ پایان ندارد. سرویس موسیقی این شرکت که با نام Milk عرضه شده بود، پس از گذشت دو سال از عرضه شدن، ماه آینده به کار خود پایان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

کاربران این سرویس که به طور خاص، دارندگان سری گوشی های گلکسی و نوت سامسونگ هستند، خبر های بدی را دریافت خواهند کرد. این سرویس در تاریخ ۲۲ام ماه پستامبر به کار خود پایان می دهد و دیگر سرویس دهی نخواهد کرد. هواداران این برنامه و گوشی های سامسونگ اگر قصد ادامه ی کار با این برنامه را دارند، باید به برنامه ی Slacker، که بنا به گفته ی شرکت سامسونگ، این سرویس را نیرورسانی می کرد، مهاجرت کنند.

برنامه ی Milk Music سرویس استریم موسیقی شبیه پاندورای سامسونگ بود که به بازار استریم موسیقی جهانی در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، سالی که بسیار زمان عجیبی بود اما این برنامه به صورت اختصاصی برای گوشی های ساخت این شرکت طراحی شده بودند. اما سال گذشته بود که سامسونگ سرویس استریم ویدئو ی این برنامه را پس از یک سال حیاتش بست اما کل این سرویس را تعطیل نکرد و آهسته به حیات این سرویس ادامه داد. چون در ماه ژوئن گذشته بود که برنامه ی Milk VR را برای Samsung VR عرضه کرد و در فروشگاه این هدست واقعیت مجازی باقی گذاشت. اما همانطور که سایت Variety ذکر کرده است، هسته ی این سرویس موزیک زمانی که در ماه ژوئن، بسیاری از معاونین بخش مرکزی سرویس مدیای آمریکایی سامسونگ اخراج شدند، از هم فرو پاشید و تقریبا نابود شدنش حتمی شد. برای پر کردن خلا، سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرده است که به جای این سرویس این موسیقی، آن ها بر روی یک سرویس چند شرکتی سرمایه گذاری خواهد کرد تا بتواند با همکار هایی که دارد، سرویس موسیقی پر قدرتی را ارائه کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما از سرویس Milk سامسونگ استفاده می کردید؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید