به نظر باید به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی سی ۹ باشیم - تکفارس 
به نظر باید به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی سی ۹ باشیم - تکفارس 

به نظر باید به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی سی ۹ باشیم

دانیال دهقانی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 19:53
به نظر باید به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی سی ۹ باشیم - تکفارس 

به نظر باید به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی سی ۹ باشیم! در ادامه همراه تک فارس بمانید.

چندین ماه از عرضه گوشی های سری سی سامسونگ یعنی گلکسی سی ۵ و گلکسی سی ۷ گذشته است، و حال به نظر می رسد که سامسونگ آماده معرفی نسخه جدید گوشی های سری سی است: گلکسی سی ۹.

بر طبق اطلاعاتی که از Sam Mobile به دست آمده، سامسونگ گلکسی سی ۹ با شماره سریال SM – C9000 شناخته می شود و نام رمز “ایمی” (Amy) را به خود اختصاص داده است. متاسفانه تا به این لحظه از مشخصات و جزئیات گوشی گلکسی سی ۹ اطلاعات خاصی در دسترس نیست اما انتظار می رود که همچون گلکسی سی ۵ و گلکسی سی ۷، این گوشی نیز دارای یک بدنه فلزی با سخت افزاری میان رده ای و حاوی یک اسکنر اثر انگشت باشد.

نام گوشی جدید سامسونگ برای ما حال و هوای یک گوشی بزرگ را تداعی می کند. گوشی گلکسی سی ۵ صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی داشت در حالی که گوشی گلکسی سی ۷ صفحه نمایشی به بزرگی ۵.۷ اینچ در اختیار داشت، حال اصلاً دور از انتظار و بعید نیست که گلکسی سی ۹ صفحه نمایشی به بزرگی ۶ اینچ داشته باشد، صفحه نمایشی به بزرگی صفحه نمایش های دو گوشی گلکسی ای ۹ (Galaxy A9) و گلکسی ای ۹ پرو (Galaxy A9 Pro) که سامسونگ در سال ۲۰۱۶ عرضه کرد.

در حال حاضر، سامسونگ گوشی های گلکسی سی ۵ و گلکسی سی ۷ را تنها در چین به فروش می رساند پس انتظار می رود که گلکسی سی ۹ هم اول در این کشور معرفی شود. هنوز مطمئن نیستیم که آیا این گوشی راه خود را به ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی نیز باز خواهد کرد یا خیر ولی به هر حال حتی اگر به طور رسمی هم این اتفاق نیفتد، به طور غیر رسمی شاهد عرضه شدن این گوشی از طریق فروشنده های واسطه ای در مناطق مختلف خواهیم بود (هرچند که در این وضعیت، قابلیت های اینترنتی گوشی به خوبی در کشورهایی که از ابتدا قرار نبوده محصول در آن عرضه شود، کار نخواهد کرد). به محض به دست آوردن اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد گلکسی سی ۹، آن ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید