از مایکروسافت Edge استفاده کنید و جایزه بگیرید! - تکفارس 
از مایکروسافت Edge استفاده کنید و جایزه بگیرید! - تکفارس 

از مایکروسافت Edge استفاده کنید و جایزه بگیرید!

امید بصیری
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 19:00
از مایکروسافت Edge استفاده کنید و جایزه بگیرید! - تکفارس 

“نمی شود فردی را مجبور به انجام کاری کرد اما می شود که تحریکش کرد!” به نظر این جمله ای است که مایکروسافت به آن علاقه ی زیادی دارد! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

تقریبا ۷۵ درصد مشترکان ویندوز ۱۰ از مرورگر پیش فرض این سیستم عامل یعنی مایکورسافت Edge استفاده نمی کنند. بنابراین مایکروسافت تصمیم گرفته است تا این مشترکان را با تعیین یک جایزه برای استفاده از این مرورگر به این کار تشویق و تحریک کند.

جوایز مایکروسافت که برای مثال یک نمونه از آن را روز چهارشنبه در هنگام تعیین جایزه ی استفاده از موتور جست و جوی “Bing/بینگ” دیدیم می توانند کاربران را برای استفاده از محصولات این شرکت تشویق کنند. مایکروسافت به کسانی که از موتور جست و جوی بینگ به عنوان پیش فرض سیستم عامل استفاده کنند جایزه می دهد. این طرح جدید که به کاربرانی که از مایکروسافت Edge و موتور جست و جوی بینگ به عنوان پیش فرض سیستم عامل جایزه می دهد, به کاربران اجازه ی خرید در فروشگاه Store مایکروسافت را می دهد.

امتیازات و جوایزی که از این طریق کسب می کنید را همچنین می توانید ار فروشگاه هایی همچون “آمازون/Amazon”, برنامه هایی همچون “اِسکایپ/Skype” و برای اضافه کردن ویژگی های به مایکروسافت Outlook استفاده کنید. تنها شرط این مسئله این است که موتور جست و جوی بینگ را پیش فرض سیستم عامل خود قرار دهید.

مایکروسافت مرورگر Edge را در ماه می با شعار “سریع تر کم مصرف تر و از تمام جهات بهتر از دیگر مرورگر ها” معرفی کرد. اما این مرورگر تا بدین جا فقط ۵ درصد مشترکان را جذب خود کرده است.

مایکروسافت در سال های دور با مرورگر Internet Explorer خود بر دنیای مرورگر ها حکمرانی می کرد. اما با پیدا شدن سر و کله ی مرورگرهایی همچون گوگل کروم و موزیلا فایر فاکس این مرورگر کم کم از صحنه خارج شد و با ورود مایکروسافت Edge دیگر به تاریخ پیوست. البته خود مایکروسافت Edge نیز تا کنون توفیق آنچنانی کسب نکرده است برای همین مایکروسافت با این طرح ها قصد دارد محبوبیت از دست رفته ی مرورگر های خود را باز پس ستاند.

نظر شما درباره ی این جوایز چیست؟آیا شما از مرورگر Edge استفاده کرده اید!؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذرارید!

منبع:Cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.