لنز های سه کاره یونیورسال را با ۵۸ درصد تخفیف بخرید! - تکفارس 
لنز های سه کاره یونیورسال را با ۵۸ درصد تخفیف بخرید! - تکفارس 

لنز های سه کاره یونیورسال را با ۵۸ درصد تخفیف بخرید!

امید بصیری
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 13:00
لنز های سه کاره یونیورسال را با ۵۸ درصد تخفیف بخرید! - تکفارس 

اگر مایل هستید که عکس های حرفه ای با استفاده از گوشی هوشمند و تبلت خود بگیرید لنز های ۳ کاره “یونیورسال/Universal” مناسب شما هستند! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

سایت “سام موبایل/Sammobile” لنز های ۳ منظوره ی یونیور سال را با تخفیف استثنایی عرضه می کند. هر کدام از این لنز ها به راحتی بر روی گوشی هوشمند یا تبلت سوار می شوند تا بتوانید عکس های با کیفیت بالا تهیه کنید. این لنز ها از دسته لنز هایی هستند که به صورت جدا عرضه شده و کاربر با تهیه آن ها می تواند از امکانات لنزی با کیفیت بالاتر بهره ببرد که به راحتی با گوشی هوشمند شما همگام شده و از طریق گوشی میتوانید به تهیه ی عکس های با کیفیت مبادرت بورزید.

دوربین های گوشی های هوشمند هر سال از سال قبل بهتر می شوند و مسلماً برای تمامی افراد مقدور نیست که هر سال گوشی خود را تعویض کرده و یک پرچم دار تهیه کنند برای همین این لنز ها یک راهکار خوب و ارزان قیمت برای داشتن یک دوربین خوب هستند. این لنز ها کاربران را قادر می سازند تا عملکرد بهتری نسبت به دوربین های معمولی داشته باشند. این محصول شامل ۳ لنز مختلف و متفاوت با کارایی جدا از یک دیگر_یک لنز ۱۸۰ درجه مدل “چشم ماهی/Fish Eye”, یک لنز ماکرو و یک لنز با زاویه پهن_ می شود. ساک مخصوصی نیز برای این محصول ارائه شده است که از طریق آن می توانید این ۳ لنز را همه جا همراه خود ببرید. این محصول در حالت عادی ۲۹ دلار قیمت دارد که می توانید با تخفیف ویژه ی سایت سام موبایل آن را با ۵۸ درصد تخفیف و به قیمت ۱۱.۹۹ دلار خریداری کنید. اگر همین الان به خرید این کالا مبادرت کنید می توانید از امکان ارسال رایگان کالا (در محدوده ی خاص) بهره مند شوید.در زیر می توانید نمونه هایی از عکس های گرفته شده با این لنز ها را تماشا کنید.همچنین از طریق این لینک می توانید این محصول را با تخفیف ۵۸ درصدی و تنها با پرداخت ۱۱.۹۹ دلار خریداری کنید.

lens-kit-2 lens-kit-3 lens-kit-4

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.