سامسونگ از مدل جدید نمایشگر های مخصوص بازی خود رونمایی کرد - تکفارس 
سامسونگ از مدل جدید نمایشگر های مخصوص بازی خود رونمایی کرد - تکفارس 

سامسونگ از مدل جدید نمایشگر های مخصوص بازی خود رونمایی کرد

علی سیف الهی
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 12:45
سامسونگ از مدل جدید نمایشگر های مخصوص بازی خود رونمایی کرد - تکفارس 

نمایشگاه گیمزکام شروع به فعالیت کرده است و خبر های خوش برای بازی بازان از این نمایشگاه به صدا می رسد. سامسونگ نیز از قافله عقب نمانده است و دست پر به این نمایشگاه آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.نمایشگاه گیمزکام که به بزرگترین رویداد بازی های کامپیوتری و ویدئویی شهرت دارد، هر ساله در کشور آلمان برگذار می شود. سامسونگ نیز در نمایشگاه امسال از نمایشگر های حرفه ای گیمینگ خود رونمایی کرده است. غرفه ی سامسونگ در نمایشگاه گیمزکامنمایشگر خمیده ی جدید این شرکت را که CFG70 نام دارد، به نمایش خواهد گذاشت. این مدل ۲۴ اینچی چندین قابلیت کاربردی برای بازی باز ها را به همراه کیفیت تصویری شفاف، در محیطی شبه زنده به ارمغان می آورد.

نمایشگر CFG70 انحنایی ۱۸۰۰R دارد و زاویه دیدی ۱۷۸ درجه ای عریض را به همراه نورپردازی LED فعال شونده با صدا عرضه کرده است که کیفیت تصویر خروجی را بسیار بالاتر می برد. سامسونگ گفته است که این نمایشگر، اولین نمایشگر ساخته شده در این صنعت است که سرعت پاسخگویی برابر ۱ میلی ثانیه دارد تا بتواند مختوای روان تری را به نمایش بگذارد و با نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتزی، این نمایشگر به انتخاب اول بازی بازان تبدیل می شود.

این مانیتور همچنین با رابط کاربری گیمینگ UXOSD همراه شده است که به بازی بازان اجازه می دهد تا تنظیمات اولیه را از طریق رابط کاربری نمایشگر انجام دهند. همچنین دکمه هایی در جلو و پشت دستگاه قرار دارند که برای دسترسی سریع بسیار مفید هستند. برای کاهش دادن تاخیر تصویر، نمایشگر CFG70 دارای تکنولوژی عاری از لگ است تا تاخیر ورودی با استفاده از تکنولوژی AMD FreeSync را کاهش دهد و نرخ بازیابی تصویر را با کارت های گرافیک AMD یک پارچه سازد تا شاهد لگ کمتری باشیم.

نظر شما درباره ی این نمایشگر جدید سامسونگ چیست؟

منبع: SamMobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید