هم اکنون می توانید گوشی لومیا ۶۵۰ مایکروسافت را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید - تکفارس 
هم اکنون می توانید گوشی لومیا ۶۵۰ مایکروسافت را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید - تکفارس 

هم اکنون می توانید گوشی لومیا ۶۵۰ مایکروسافت را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید

دانیال دهقانی
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 23:26
هم اکنون می توانید گوشی لومیا ۶۵۰ مایکروسافت را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید - تکفارس 

هم اکنون می توانید گوشی لومیا ۶۵۰ مایکروسافت را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید! در ادامه همراه تک فارس باشید.

گوشی لومیا ۶۵۰ مایکروسافت، که به نوعی گوشی میان رده ای مایکروسافت در این نسل به شمار می رود و از ویندوز ۱۰ نیز بهره می برد را می توانید هم اکنون با قیمت ۱۴۹ دلار به دست آورید! این گوشی که اوایل امسال با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه شد، هم اکنون به قیمت ۱۴۹ دلار در مایکروسافت استور در دسترس است، یعنی با ۲۵ درصد تخفیف. این تخفیف شاید در نگاه اول خیلی هم زیاد نباشد ولی برای یک گوشی ساده اما چشم گیر، بدون شک مناسب تلقی می شود. این تخفیف تا ۲۱ آگوست اعتبار دارد، یعنی کمتر از یک هفته فرصت دارید تا از این تخفیف بهره مند شوید.

تا جایی که از گوشی های میان رده انتظار می رود، مشخصات لومیا ۶۵۰ مایکروسافت روی کاغذ خیلی هم آن چنانی به شمار نمی روند. این گوشی از یک صفحه نمایش آمولد با رزولوشن ۷۲۰ x 1280 بهره می برد، یک چیپست اسنپ دراگون ۲۱۲ کوال کام (که از لحاظ مصرف باتری کم مصرف ترین چیپست حال حاضر کوال کام به شمار می رود) در دل خود جای داده و یک گیگابایت نیز حافظه رم دارد، در حالی که حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است و دوربین های پشتی و جلویی گوشی نیز به ترتیب ۸ و ۶ مگاپیکسلی هستند.

در نقد و بررسی های این گوشی البته اشاره شده بود که عملکرد کلی گوشی نسبت به انتظاراتی که از آن می رود بهتر است. با قیمت ۱۴۹ دلار، نسخه Unlocked این گوشی که قراردادی هم نیست می تواند یک انتخاب مقرون به صرفه برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی برای انجام اعمال و کارهای روزمره و عادی خود هستند.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا با این تخفیف، تمایلی به خرید آن دارید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید