آخرین باری که درباره ی بازی متال گیر شنیده اید رابه خاطر دارید؟ به غیر از جدا شدن سازنده و خالق این بازی، آقای هیدئو کوجیما از استدیوی خودشف کوجیما پروداکشنز، کونامی سخت در حال تلاش است تا بازی جدیدی را وارد این فرانچایز قدیمی و بسیار طولانی گرداند. این بازی Metal Gear Survive نام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

داستان بازی Metal Gear Survive درست پس از اتمام داستان بازی Metal Gear Solid: Ground Zeroes شروع می شود. جایی که در آن داستان دیگری روایت می شود. داستانی که توسط یک چاله ی فضایی نا معقول که در آسمان ایجاد شده است، به وجود آمده است. به عنوان یکی از نتایج، بازی بز خود را درون یک مکان نا آشنا پیدا می کند که در آن جا خیل عظیمی از موجودات زامبی شکل در اطراف وجود دارند و حساس به غریبه ها هستند.

تریلری که از این عنوان منتشر شده نشان از آن دارد که این بازی شیوه و گیم پلی ای شبیه بازی Resident Evil دارد و بیشتر بر روی حرکات مخفیانه و مکانیزم های co-op با ۴ بازیکن آنلاین co-op تاکید دارد. در این بازی انواع مختلفی از اسلحه ها وجود دارد و به حد کافی انواع موجودات برای مبارزه وجود دارد که هیچ وقت خسته نشوید.

بازی Metal Gear Survive در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های کامپیوتر های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره ی این کار کونامی و درباره ی این بازی چیست؟ آیا به نظر شما این بازی حال و هوای سری متال گیر را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget