اینتل از یک مدل پهباد آماده ی پرواز برای توسعه دهندگان نرم افزار رونمایی کرد - تکفارس 
اینتل از یک مدل پهباد آماده ی پرواز برای توسعه دهندگان نرم افزار رونمایی کرد - تکفارس 

اینتل از یک مدل پهباد آماده ی پرواز برای توسعه دهندگان نرم افزار رونمایی کرد

علی سیف الهی
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 12:15
اینتل از یک مدل پهباد آماده ی پرواز برای توسعه دهندگان نرم افزار رونمایی کرد - تکفارس 

به نظر می رسد که شرکت اینتل هم به دنبال به دست آوردن سود زیادی می باشد و به حوزه های جدیدی وارد می شود. این شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان خود ااز یم پهباد رونمایی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این پهباد که Aero نام دارد برای توسعه دنهندگان ساخته شده است. اینتل این پهباد را برای توسعه دهندگانی که در کنفرانس حضور داشتند ساخته است و هیچ هدف تجاری از ساخت این پهباد ندارد و فقط این پهباد ساخته شده است تا به توسعه دهندگان و سازندگان نرم افزار کمک کند تا برنامه های ساخت خود برای پهباد ها را بر روی این پهباد آزمایش کنند و برنامه ی خود را پیشرفت دهند. این شرکت گفته است که این پهباد سریع ترین راه موجود از طرف اینتل برای سازندگانی است که قصد تولید برنامه های هوایی دارند. پهباد Aero در قبل خود یک پردازنده ی اتم را جای داده است و با دوربین RealSence اینتل برای دیدن محیط عرضه خواهد شد. حتی این پهباد با برنامه ی AirMap عرضه خواهد شد که به شما اطلاع می دهد که در کجا می توانید پرواز کنید و در کجاها نمی توانید و همچنین اطلاعات به روزی را از آتش سوزی ها و دیگر موارد مشابه به شما می دهد. که به شما بسیار کمک می کند تا بتوانید مسیر خودتان را مشخص نمایید.

در حالی که این شرکت قیمت و تاریخ مشخصی را برای عرضه ی این پهباد اعلام نکرده است، اما گفته است که این پهباد تا اواخر این سال میلادی به بازار عرضه خواهد شد. اگر شما قصد خرید این پهباد را داشته باشید، می توانید هم اکنون کیت های جداگانه ی برد محاسباتی Aero و دوربین RealSence را به صورت جداگانه تهیه کنید، که به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۱۴۹ دلار هزینه خواهد داشت. در کنار معرفی پهباد Aero، اینتل از پهباد ۸ پر Typhoon H که ساخت شرکت رقیب DJI، یعنی Yuneec می باشد رو نمایی کرد. این پهباد دارای یک سیستم جلوگیری از برخورد می باشد که بر پایه ی تکنولوژی RealSence می باشد.

نظر شما درباره ی این پهباد چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید