چگونه گوشی خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنیم؟! - تکفارس 
چگونه گوشی خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنیم؟! - تکفارس 

چگونه گوشی خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنیم؟!

امید بصیری
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 17:39
چگونه گوشی خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنیم؟! - تکفارس 

به روز رسانی سالانه جدید ویندوز های موبایل ۱۰ عرضه شده است و اگر از افرادی هستید که هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اید ما برای شما روش دریافت آن را آماده کرده ایم. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت بزرگترین آپدیت سالیانه مخصوص ویندوز های ۱۰ خود بر روی سیستم عالم موبایل را انتشار داده است. افرادی که می خواهند خود این ویندوز جدید را تجربه کنند باید راه پیش رو را استفاده کنند تا بتوانند از این ویندوز بهره ببرند.

برای اینکه این به روز رسانی را دریافت کنید باید به بخش تنظیمات گوشی خود بروید. سپس وارد قسمت به روز رسانی و امنیت(Update & Security) شده, وارد قسمت به روز رسانی گوشی(Phone update) شوید و سپس بر روی “به روز رسانی را چک کن(Check for update)” با انگشت خود لمس کنید. پس از آن گوشی هوشمند شما خود  این به روز رسانی را دانلود کرده و آن را نصب می کند. اگر چه مایکروسافت اشاره کرده که دریافت این به روز رسانی به شرایط متفاوتی همچون کارخانه تولید کننده, مدل گوشی, کشور یا منطقه زندگی, اپراتور تلفن همراه, محدودیت های سخت افزاری و عواملی از این قبیل بستگی دارد.

به محض اینکه به روز رسانی دریافت و نصب شود مشترکین می توانند از بهبود هایی نظیر کُرتانا(Cortana), دستیار صوتی مایکروسافت و بسیاری موارد دیگر بهره مند شوند.

انتشار سریع این به روز رسانی برای گوشی ها(برای گوشی هایی که می توانند آن را دریافت کنند) نشانی از علاقه ی مایکروسافت برای فعالیت بیشتر و بهتر در حوزه ی گوشی های هوشمند است. این شرکت مقداری از جاه طلبی های خود در زمینه ی گوشی های هوشمند کاسته و تا به حال هزاران نفر از کارکنان بخش موبایل خود را که زیر مجموعه نوکیا محسوب می شوند اخراج کرده است.

اگرچه مایکروسافت هنوز هم برای گوشی های هوشمند ویندوز عرضه می کند و هنوز هم شرکت های سخت افزاری ای برای تولید گوشی های هوشمند دارد. انتشار ویندوز ۱۰ موبایل ماه ها پس از انتشار ویندوز ۱۰ رایانه های شخصی صورت گرفت اما حالا شاهد عرضه ی با فاصله ی بسیار کم این به روز رسانی ها از یک دیگر هستیم.

این اخبار مدت کمی پس از انتشار به روز رسانی سالانه ویندوز ۱۰ برای رایانه های شخصی و تبلت ها به گوش می رسند. این به روز رسانی به حدی عظیم است که گویی مایکروسافت ویندوز جدیدی را روانه بازار کرده است. این شرکت برنامه هایی برای عرضه ی ۲ به روز رسانی دیگر در سال آینده دارد.از این لینک می توانید با ویژگی های به روز رسانی سالانه ویندوز ۱۰ موبایل با خبر شوید.

منبع:Itworld.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.