گوشی گلکسی نوت ۷ به خاطر تقاضای “غیرمنتظره” در برخی مناطق با تاخیر عرضه خواهد شد - تکفارس 
گوشی گلکسی نوت ۷ به خاطر تقاضای “غیرمنتظره” در برخی مناطق با تاخیر عرضه خواهد شد - تکفارس 

گوشی گلکسی نوت ۷ به خاطر تقاضای “غیرمنتظره” در برخی مناطق با تاخیر عرضه خواهد شد

دانیال دهقانی
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - 20:56
گوشی گلکسی نوت ۷ به خاطر تقاضای “غیرمنتظره” در برخی مناطق با تاخیر عرضه خواهد شد - تکفارس 

گوشی گلکسی نوت ۷ به خاطر تقاضای “غیرمنتظره” در برخی مناطق با تاخیر عرضه خواهد شد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

به دنبال برخی اخبار که به “فوق العاده” بودن میزان پیش فروش گوشی گلکسی نوت ۷ اشاره می کردند، حالا یک خبر نه چندان جالب برای طرفداران سامسونگ (حداقل برای آن دسته از طرفداران سامسونگ که در برخی مناطق که جلوتر ذکر خواهد شد زندگی می کنند) داریم: سامسونگ مجبور شده تا عرضه گلکسی نوت ۷ را در برخی مناطق به تعویق بیندازد.

بخش هلند سامسونگ اعلام کرده است که به خاطر تقاضای “غیر منتظره” گوشی گلکسی نوت ۷ این دستگاه با یک هفته تاخیر، یعنی به جای ۲ سپتامبر در تاریخ ۹ سپتامبر موجود خواهد شد. همچنین این گوشی قرار بود تا در تاریخ ۲ سپتامبر در دو کشور اوکراین و روسیه توزیع شود، ولی به نظر این تاریخ برای این دو کشور نیز تغییر یافته و به ترتیب در تاریخ ۳۰ سپتامبر و ۱۶ سپتامبر شاهد عرضه گلکسی نوت ۷ در این دو کشور خواهیم بود. همچنین به نظر تاریخ عرضه این گوشی در مالزی هم به خاطر “رسیدن به حد نصاب مورد نظر شرکت از لحاظ گوشی های موجود” به تعویق افتاده است. به این ترتیب، دیگر غافلگیر کننده نخواهد بود که خبر تعویق عرضه گلکسی نوت ۷ در دیگر کشورها را نیز بشنویم!

تا به این لحظه خبری از تاخیر در عرضه گلکسی نوت ۷ در آمریکا به گوش نرسیده است، منطقه ای که هم اکنون ساکنان آن می توانند گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کنند و در تاریخ ۱۹ آگوست تمامی خرده فروشی ها نیز آن را موجود خواهند کرد. به هر حال، مشخص است که سامسونگ در رابطه با موفقیت جدیدترین گوشی از خانواده نوت به درستی قضاوت نکرده است. هنوز مطمئن نیستیم که این مسئله مثبت است یا منفی. باید منتظر ماند و تاثیر این اتفاقات را در آینده ای نزدیک دید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این موفقیت گلکسی نوت ۷ از لحاظ پیش فروش غیر منتظره نبوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.