نسل بعدی اپل واچ احتمالا در کنفرانس این شرکت معرفی شود - تکفارس 
نسل بعدی اپل واچ احتمالا در کنفرانس این شرکت معرفی شود - تکفارس 

نسل بعدی اپل واچ احتمالا در کنفرانس این شرکت معرفی شود

علی سیف الهی
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - 12:30
نسل بعدی اپل واچ احتمالا در کنفرانس این شرکت معرفی شود - تکفارس 

اگر شما به فروشگاه های مختلف اینترنتی سر بزنید خواهید دید که تمامی موجودی اپل واج این فروشگاه ها به اتمام رسیده و شرکت اپل هم موجودی بیشتری به این سایت ها نداده است که این خود می توناد یک نشانه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این اتمام موجودی می تواند تفاسیر متفاوتی را در بر بگیرد. می توان گفت که این کار به شایعاتی مبنی بر اینکه نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل به زودی معرفی خواهند شد، قوت می بخشد و احتمالا این کار در کنفرانسی که قرار است ماه آینده برگذار شودف انجام گیرد و نسل بعدی اپل واچ معرفی گردد. اپل معمولا زمانی که قصد معرفی نسل بعدی محصولی را داشته باشد، پشتیبانی کمتری از نسل قبلی آن محصول انجام می دهد و موجودی این کالا ها معمولا صفر می شود، اما همه چیز به صورت قطعی مشخص نیست.

چند مدتی می شود که شایعات نسل بعدی اپل واچ در فضای مجازی پخش شده اند. این شایعات به قابلیت های جدید این ساعت اشاره دارند، قابلیت هایی همانند GPS داخلی و توانایی برقراری تماس مستقل. اگر این ساعت هوشمند جدید در کنفرانس ماه آینده ی اپل معرفی شود، احتمال عرضه ی این ساعت در کنار آیفون جدید وجود دارد. سایت ۹to5Mac لیستی از اپل واچ های مختلفی تهیه کرده است که موجودیشان به اتمام رسیده است. اما شما می توانید به سایت اپل سری بزنید و مشاهده کنید که دیگر در کنار ساعت ها دیگر گزینه ی جدید بودن دیده نمی شود. شما در هر لیست ورزشی، استیل ضد زنگ، Hermes و Edition می توانید گزینه های مختلفی را پیدا کنید که موجودیشان به اتمام رسیده است. اگر شما در نظر داشتید تا برای خودتان یک اپل واچ بخرید، بهتر است یک ماه صبر کنید تا پس از کنفرانس اپل از همه چیر مطمئن شوید. با این کار شما حسرت این که نخواهید توانست نسل بعدی اپل واچ را خریداری کنید، نخواهید کشید و راحت خواهید بود.

نظر شما درباره ی نسل بعدی اپل واچ چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.