به نظر می رسد که تبلت انویدیا شیلد ۲ به خاطر “برخی دلایل تجاری” کنسل شده است - تکفارس 
به نظر می رسد که تبلت انویدیا شیلد ۲ به خاطر “برخی دلایل تجاری” کنسل شده است - تکفارس 

به نظر می رسد که تبلت انویدیا شیلد ۲ به خاطر “برخی دلایل تجاری” کنسل شده است

دانیال دهقانی
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - 23:49
به نظر می رسد که تبلت انویدیا شیلد ۲ به خاطر “برخی دلایل تجاری” کنسل شده است - تکفارس 

به نظر می رسد که تبلت انویدیا شیلد ۲ به خاطر “برخی دلایل تجاری” کنسل شده است! در ادامه همراه تک فارس باشید.

برای چندین ماه است که به طور غیر رسمی می شنویم انویدیا در حال کار بر روی تبلت جدیدی است، تبلتی که به نظر می رسد دنباله ای بر تبلت موفق انویدیا شیلد کی ۱ خواهد بود و به صورت اینترنتی با نام انویدیا شیلد ۲ شناخته می شود. اگر شما منتظر رونمایی از این تبلت گیمینگ بر پایه اندروید در نمایشگاه آی اف ای برلین که ماه بعد برگزار می شود هستید، برای شما اخبار بدی داریم: به نظر می رسد که توسعه این تبلت لغو شده است!

چند ماه پیش، اثراتی از انویدیا شیلد ۲ در دیتابیس FCC به چشم خورد. به طور معمول وقتی در وبسایت FCC اثراتی از یک محصول پیدا می شود، به آن معنی است که رونمایی رسمی از محصول و حتی عرضه آن به بازار به زودی صورت خواهد گرفت. متاسفانه، به نظر می آید که انویدیا به خاطر خارج شدن از این وبسایت با مسئولان آن مکاتبه کرده است.

در این مکاتبات ذکر شده که پروسه توسعه این تبلت به خاطر “دلایل تجاری” نامعلومی کنسل شده است. یک فرض احتمالی می تواند میزان فروش دو تبلت گیمینگ قبلی انویدیا باشد، یعنی انویدیا شیلد و انویدیا شیلد کی ۱ که مدل ارتقا یافته همان تبلت اول است نتوانستند در این بازار کساد و متلاطم عملکرد قابل قبولی داشته باشند تا این غول سخت افزاری به دنبال ساخت نسل سوم این تبلت اندرویدی برود.

از طرف دیگر، احتمال کمی هم وجود دارد مبنی بر این که حتی انویدیا قصد دارد تا این محصول را دوباره از نو طراحی کند یا تغییر بزرگی در طراحی آن به وجود آورد، که این موجب می شود تا انویدیا مدل جدیدی را ثبت کند.

البته هیچ کدام از این ها ربطی به موبایل شبه کنسول و گیمینگ انویدیا که در محافل مجازی از آن با نام انویدیا شیلد پورتبل ندارند و هنوز مشخص نیست چه بر سر آن دستگاه آمده است. پیش تر قرار بود هم این موبایل و هم تبلت انویدیا شیلد ۲ در نمایشگاه آی اف ای برلین حضور داشته باشند، ولی اکنون به نظر می رسد که حداقل نیمی از این قضیه منتفی است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این تصمیم انویدیا را عاقلانه و مثبت می دانید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.