به روز رسانی امنیتی ماه آگوست Galaxy S6 Edge منتشر شد - تکفارس 
به روز رسانی امنیتی ماه آگوست Galaxy S6 Edge منتشر شد - تکفارس 

به روز رسانی امنیتی ماه آگوست Galaxy S6 Edge منتشر شد

امید بصیری
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - 11:00
به روز رسانی امنیتی ماه آگوست Galaxy S6 Edge منتشر شد - تکفارس 

به روز رسانی جدید سامسونگ برای Galaxy S6 Edge عرضه شد که شامل Patch مخصوصی برای “نقاط ضعف بحرانی امنیتی/Critical Security Vulnerability” می باشد.در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ به روز رسانی جدیدی برای Galaxy S6 Edge عرضه کرده تا این گوشی یک قدم نسبت به به روز رسانی ماه گذشته به جلو بیاید. در عنوان این به روز رسانی از Patch مخصوصی برای “نقاط ضعف بحرانی امنیتی” استفاده شده که البته هنوز مشخص نیست این Patch برای مشکل جدید بحران جدی گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده کننده از پردازنده های کوالکام که با نام “چهار شاخه”  شناخته می شوند که شامل چهار نقطه ضعف بزرگ بر روی این پردازنده است که اجازه دسترسی به فایل مخرب را به هکر ها می دهند است یا خیر. احتمالاً این گونه نباشد چرا که این نقاط بحرانی فقط وقتی فعال میشوند که شخصی به صورت دستی آن ها را اشتباهاً فعال کند, گوگل نیز گفته که برنامه ی اندرویدی مخصوص این کمپانی نیز میتواند نرم افزار های مخرب مربوط به نقاط ضعف چهار شاخه را تشخیص داده و از اجرا شدن آنها جلوگیری کند.

s6-edge-update-august-patch

این به روز رسانی همچنین پیشرفت ها و بهبود هایی را در نحوه ی عملکرد مدیریت حافظه یِ بهینه(چیزی که در به روز رسانی های قبلی نیز وجود داشت), بهینه سازی کارکرد دستگاه برای بستن نرم افزار های بلا استفاده و پایداری بهتر را به همراه دارد. نسخه این نرم افزار G925IDVS3EPH2 نام دارد و حجمی بالغ بر ۶۳ مگابایت به هنگام به روز رسانی نیاز دارد. این به روز رسانی در هند عرضه شده و به احتمال بسیار زیاد به زودی پس از اینکه برای برادر بزرگ تر خود یعنی Galaxy S6 عرضه شد در دیگر کشور ها نیز عرضه خواهد شد. اگر چه Patch نقاط ضعف بحرانی امنیتی ممکن است منحصراً برای Galaxy S6 Edge باشد پس باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا بر روی دستگاه های دیگر نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید