احتمال بالای معرفی Samsung Gear S3 و Samsung Gear S3 Classic در نمایشگاه IFA 2016 - تکفارس 
احتمال بالای معرفی Samsung Gear S3 و Samsung Gear S3 Classic در نمایشگاه IFA 2016 - تکفارس 

احتمال بالای معرفی Samsung Gear S3 و Samsung Gear S3 Classic در نمایشگاه IFA 2016

امید بصیری
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 20:29
احتمال بالای معرفی Samsung Gear S3 و Samsung Gear S3 Classic در نمایشگاه IFA 2016 - تکفارس 

سامسونگ/Samsung دعوت نامه هایی را به خبرنگاران از کشور های مختلف برای حضور در نمایشگاه IFA 2016 ارسال کرده است. به نظر این دعوت نامه ها برای معرفی ساعت های هوشمند جدید این شرکت کره ای یعنی Samsung Gear S3 و Samsung Gear S3 Classic هستند.در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ سال گذشته در مراسم IFA برلین ساعت های هوشمند Samsung Gear S2 و Samsung Gear S2 Classic را معرفی کرد. با توجه به ارسال دعوت نامه های این شرکت برای حضور در مراسم امسال IFA که در تاریخ ۱ سپتامبر برگزار میشود به نظر می آید که امسال نیز باید شاهد معرفی ساعت های هوشمند جدید این شرکت در این مراسم باشیم.این دعوت نامه ها حاکی از این هستند که ساعت های جدید سامسونگ در کمتر از سه هفته معرفی خواهند شد. اطلاعات جدید حاکی از این هستند که ساعت های هوشمند سامسونگ در این مراسم سالانه رونمایی خواهند شد.

امسال ما انتظار معرفی هر دو ساعت Samsung Gear S3 و Samsung Gear S3 Classic در این نمایشگاه را داریم. هفته گذشته بود که مشخص شد ساسمونگ در تلاش است تا نام تجاری Samsung Gear S3 Classic را در کره ثبت کند. علاوه بر این ۲ مدل که در این نمایشگاه معرفی خواهند شد انتظار میرود که یک مدل گرانقیمت و تزئینی از این ساعت هوشمند نیز ماه مارس آینده در نمایشگاه جواهرات معرفی شود.

سنسورهای جدیدی بر روی این ساعت هوشمند قرار خواهند داشت که از جمله آن ها می توان به ارتفاع سنج/Altimeter, فشار سنج/Barometer ,جی پی اس یکپارچه/Integrated GPS و سرعت سنج/Speedometer اشاره کرد. با ویژگی جدید جی پی اس یکپارچه این ساعت  هوشمند شما دیگر نیازی به وصل کردن به گوشی هوشمند برای اطلاع از موقعیت و مکان خود ندارید. با سرعت سنج نیز می توانید سرعت های مرتبط با حرکات و تمرینات ورزشی خود را مدیریت کنید و با ارتفاع سنج نیز میتوانید ارتفاع خود از سطح دریا را اندازی گیری کنید. صفحه نمایش این گوشی برای این قابلیت های جدید برنامه ریزی شده و همچنین گراف هایی مرتبط با این قابلیت ها را به نمایش خواهد گذاشت. با فشار سنج نیز میتوانید از کاهش و افزایش هوا که هنگام طوفان ها و تغییرات ناگهانی هوا بسیار کاربردی خواهد بود اطلاع یابید.

IE

منبع:Phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.