گوشی های HTC Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle در شهریور ماه امسال رونمایی خواهند شد - تکفارس 
گوشی های HTC Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle در شهریور ماه امسال رونمایی خواهند شد - تکفارس 

گوشی های HTC Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle در شهریور ماه امسال رونمایی خواهند شد

سعید مزارعی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 15:14
گوشی های HTC Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle در شهریور ماه امسال رونمایی خواهند شد - تکفارس 

اگر آخرین گوشی های سری Desire شرکت تایوانی HTC شما را تحت تاثیر قرار نداده است ( مثل گوشی های Desire 825، Desire 630 و Desire 530 ) ممکن است که برخی از گوشی های نسل بعد این سری توجه شما را به خود جلب کند.  به ادعای سایت Venture Beat کمپانی HTC قصد دارد تا در ماه سپتامبر پیش رو دو گوشی هوشمند Desire 10 معرفی کند. به طور دقیق تر این دو مدل جدید سری Desire قرار است با نام های Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle عرضه شوند.

بر اساس گزارش ها گوشی Desire 10 Lifestyle قرار است با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به دقت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ یا همان HD به همراه نسخه ی ششم اندروید یعنی مارشمالو عرضه شود. این گوشی قدرت پردازشی خود را از یک پردازنده ی ۴ هسته ای ساخت کمپانی آمریکایی کوالکام که البته مدل دقیق آن هنوز مشخص نیست  تامین خواهد کرد. کمپانی HTC برای این گوشی ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته است.  همچنین این گوشی از یک دوربین با دقت ۱۳ مگاپیکسل به همراه یک فلاش LED در پشت خود و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که البته هر دو دوربین این گوشی قادر به ثبت ویدئو با کیفیت Full HD یا ۱۰۸۰p خواهند بود. علاوه بر این ها این گوشی از اسپیکرهای استریو Boomsound نسخه ی Hi-Fi به همراه هدفون های با کیفیت بهره می برد. همچنین گفته می شود که این گوشی در رنگ های مات مختلفی عرضه می شود هر کدام از این گوشی ها دارای یک رنگ طلایی تر و تمیز اطراف لنز دوربین و خطوط آنتن و گوشه های این گوشی است. گوشی HTC Desire 10 Lifestyle به طور قطع قرار نیست که شبیه گوشی های قبلی این سری یعنی Desire 825 , 630 , 530 باشد.

جزئیات مربوط به مدل دیگر این گوشی یعنی Desire 10 Pro به هیچ عنوان در دست نیست اما بر اساس نامی که شرکت HTC برای این گوشی انتخاب کرده می توان تصور کرد که این گوشی مدل پیشرفته تری از Desire 10 Lifestyle خواهد بود.

متاسفانه تاکنون هیچ گونه عکسی از گوشی های جدید شرکت HTC منتشر نشده است. بنابراین خیلی مشخص نیست که رابطه ی دو گوشی جدید این شرکت با گوشی پرچمدار خود یعنی HTC 10 (عکس بالا) چیست اما حداقل می دانیم که نیمی از نام این گوشی را وام گرفته است.

در سال ها گذشته HTC گوشی های سری Desire متفاوت زیادی ( یا کمی متفاوت ) را عرضه کرده است. نسل اولی این گوشی ها برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد که بهترین ویژگی های آن سال ها را برای یک گوشی میان رده دارا بود به این خاطر که این شرکت تمرکز خود بر روی پرچمداران خود یعنی سری One قرار داده بود. با این وجود ممکن است که این گوشی های جدید شرکت HTC باز هم وارد بهترین میان رده ها شوند، با این وجود اعتراف می کنیم که ما هم کمی مشتاق دیدن گوشی مدل Pro هستیم تا ببینیم این گوشی دقیقا دارای چه امکاناتی است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا HTC می تواند بار دیگر بهترین گوشی های میان رده ی بازار را به نام خود ثبت کند؟

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.