شرکت HTC سخت در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های هوشمند Desire خود است تا بلکه بتواند با این مدل گوشی ها، در بازار گوشی های میان رده سهمی در خور نام خود به دست آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بنا به گزارشی که منتشر شده است، این گوشی ها قرار است در آخر سه ماهه ی سوم امسال رونمایی شوند. این گوشی های جدید  Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle نام خواهند داشت. ایاطلاعات را یکی از منابع داخلی این شرکت که از نقشه ها و طرح های شرکت خبر دارد، به سایت VenturBeat اعلام کرده است.

گوشی هوشمند Desire 10 Lifestyle یک گوشی ۵.۵ اینچی، در رنگ بندی های مختلف خواهد بود که دارای رنگ متالیکی خاص در لبه ها و اطراف لن دوربین و فلش و خطوط آنتن خواهد بود. رنگ های خشک و مات همان هایی هستند که با روح و روان آدم بازی می کنند.

در مشخصات فنی نیز این گوشی ها سخت افزار نسبتا مناسبی به همراه دارند. سیستم عامل این گوشی ها اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری Sence این شرکت خواهد بود. پردازنده ی این گوشی از سری پردازنده های چهار هسته ای پایین رده ی کوالکام خواهد بود و رزولوشن صفحه نمایش آن نیز ۷۲۰p خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی بنا به گفته ها، دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED خواهد بود و دوربین جلوی این گوشی نیز دارای رزولوشن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. هر دوی این دوربین ها ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p را ثبت می کنند.

آن طور که شایعه شده است، فروش این گوشی در اواخر ماه سپتامبر آغاز خواهد شد اما تاریخ و قیمت دقیقی برای این مدل اعلام نشده است و حتی خبری از مشخصات فنی گوشی Desire 10 Pro هم نداریم. به هر حال، به نظر می رسد هر دوی این گوشی ها دارای قیمت مناسبی باشند و بتوانند کاربران را به سمت خود بکشند.

نظر شما درباره ی این مدل گوشی ها چیست؟

منبع: Engadget