به گوشی موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ از طرف شرکت چینی CCC گواهی نامه اعطا شد - تکفارس 
به گوشی موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ از طرف شرکت چینی CCC گواهی نامه اعطا شد - تکفارس 

به گوشی موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ از طرف شرکت چینی CCC گواهی نامه اعطا شد

دانیال دهقانی
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 23:24
به گوشی موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ از طرف شرکت چینی CCC گواهی نامه اعطا شد - تکفارس 

به گوشی موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ از طرف شرکت چینی CCC گواهی نامه اعطا شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

همان طور که قبلاً هم مشخص شده بود، گوشی موتورولا موتو ایکس همچنان نفس می کشد. سری جدید این گوشی که موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ نام دارد قرار است در چین عرضه شود و همان طور که پیش از این توسط GFXBench مشخص شده بود، شماره سریال این گوشی XT1662 خواهد بود. گوشی دیگری با این شماره سریال امروز توسط شرکت چینی CCC اعتبارگذاری شد و گواهی نامه دریافت کرد. تمامی گوشی های تولید چین یا وارداتی به این کشور باید از زیر فیلتر این شرکت که نام آن مخفف China Compulsory Certificate است عبور کنند و گواهی نامه آن را دریافت کنند.

به لطف مشخصاتی که از بنچ مارک گذاری این گوشی توسط GFXBench به دست آمده، احتمالاً این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920 خواهد بود. چیپست این گوشی چیزی نیست جز MediaTek Helio P10 MT6755 که شامل یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP2 می شود. این گوشی ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن هم ۸ مگاپیکسلی است که برای گرفتن عکس های سلفی بسیار مناسب به نظر می آید. اندروید ۶ نیز به طور پیش فرض روی این گوشی نصب است.

حالا که گواهی نامه CCC نیز به دست آمده، این گوشی یک قدم دیگر را برای آماده شدن برای عرضه برداشته است. به نظر می آید که می توانیم ماه آینده شاهد رونمایی از این گوشی باشیم، هرچند که هنوز هیچ چیز قطعی نیست. بعید به نظر می آید که این گوشی هم به دیگر گوشی های سری موتو در خارج از آسیا اضافه شود و تنها برای عرضه در بازار آسیا آماده خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا این گوشی می تواند نیازهای کاربران آسیایی را برطرف کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید