سامسونگ Game Launcher خود را به گلکسی S6 و گلکسی Note 5 می آورد - تکفارس 
سامسونگ Game Launcher خود را به گلکسی S6 و گلکسی Note 5 می آورد - تکفارس 

سامسونگ Game Launcher خود را به گلکسی S6 و گلکسی Note 5 می آورد

امید بصیری
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 17:53
سامسونگ Game Launcher خود را به گلکسی S6 و گلکسی Note 5 می آورد - تکفارس 

به نظر سامسونگ می خواهد یکی از برنامه های محبوب خود را به یک نسل عقب تر ببرد. Game Launcher برنامه ای است که تمام بازی های شما را در یک دسته طبقه بندی می کند و ویژگی های منحصر به فردی مثل ثبت رکورد های بازی, غیر فعال کردن هشدار ها و ذخیره و مدیریت بهتر انرژی هنگام بازی کردن و قبل از آن دارد. در ادامه ی خبر با  تکفارس همراه باشید.

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد یکی از بهترین ویژگی های گلکسی S7 را به پرچم داران نسل قبل خود یعنی گلکسی Note 5 و گلکسی S6 بیاورد. بر طبق گزارشات اخیر برنامه Game Launcher سامسونگ و ابزار همراه آن هم اکنون برای گلکسی S6 و گلکسی Note 5 نیز در دسترس هستند. قائدتاً این ویژگی برای گلکسی  S6 Edge و+ S6 Edge نیز در دسترس خواهد بود چرا که آنها نیز به نوعی پرچم دار هستند.

Sammobile که پیرامون اخبار منتشره از سامسونگ شهرت دارد می گوید شما هم اکنون می توانید Game Launcher را از طریق فروشگاه نرم افزاری مخصوص گلکسی های سامسونگ دریافت کنید.

وب سایت Phonearena نیز در گزارشی مشابه اطمینان داده که دارندگان این گوشی ها می توانند این برنامه را نصب کنند.

game-launcher-tools-100676428-large

Game Launcher تعدادی قابلیت بسیار کاربردی را برای گوشی شما به همراه می آورد.

علاوه بر جمع کردن تمامی عکس های شما در یک بخش Game Launcher چندین قابلیت مختلف برای افزایش کیفیت بازی کردن شما به همراه دارد. شما می توانید رکورد هایی را که در بازی ها ثبت می کنید ذخیره کنید, هشدار های مزاحم را خاموش کنید و همچنین میزان شارژ باتری را با پایین آوردن فریم ریت و رزولوشن افزایش دهید.

سامسونگ همچنین Game Launcher را برای گلکسی Note 7 نیز ارائه خواهد کرد و اگر قصد دارید که بهترین و به روز ترین گوشی با صفحه نمایش بزرگ دنیا را بخرید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

اگر شما یکی از پرچم داران سامسونگ را در اختیار دارید می توانید به فروشگاه نرم افزاری گلکسی مراجعه کرده و این نرم افزار را دانلود کنید. حتی اگر از هیچ کدام از قابلیت های این برنامه خوشتان نمی آید همین که دیگر مجبور نیستید مدت زمانی را صرف طبقه بندی بازی های خود بکنید مزیت بزرگی است. اگر چه دیگر ویژگی ها نیز کاربردی هستند همچون خاموش کردن هشدار ها, ذخیره ی انرژی و ارائه لیستی از محبوب ترین بازی های به روز دنیا.

منبع:itworld.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید