احتمالاً در سال ۲۰۱۷ باید منتظر یک آیفون شیشه ای باشیم - تکفارس 
احتمالاً در سال ۲۰۱۷ باید منتظر یک آیفون شیشه ای باشیم - تکفارس 

احتمالاً در سال ۲۰۱۷ باید منتظر یک آیفون شیشه ای باشیم

دانیال دهقانی
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 20:13
احتمالاً در سال ۲۰۱۷ باید منتظر یک آیفون شیشه ای باشیم - تکفارس 

احتمالاً در سال ۲۰۱۷ باید منتظر یک آیفون شیشه ای باشیم! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

طبق گزارش تازه ای که از Nikkei Asian Report به انتشار رسیده، فاکس کان (Foxconn) که یک تولید کننده قراردادی است در حال طراحی یک قاب شیشه ای برای آیفون سال ۲۰۱۷ است. پس از چرخه دو ساله و تکراری گوشی های آیفون، به نظر آیفون سال آینده پر از ویژگی های جدید است و تفاوت ها و تمایزهای زیادی از لحاظ ظاهری با پیشینیان خود خواهد داشت. اما از آن جایی که سال ۲۰۱۷ دهمین سالگرد گوشی های هوشمند تاریخ ساز اپل است، امسال اپل تنها چند تغییر جزئی را در گوشی های پرچمدار خود به وجود می آورد در حالی که خود را برای سال آینده و ایجاد تغییراتی عمده در گوشی ها آماده می کند.

طبق گفته های منبعی نزدیک به مرکز توزیع اپل در تایوان، فاکس کان از سال گذشته تحقیقات و کار بر روی قاب تماماً شیشه ای را آغاز کرده تا بتواند به بهترین خروجی برای اپل سال ۲۰۱۷ برسد. این تولید کننده قراردادی یکی از مونتاژ کنندگان آیفون پلاس است ولی در زمینه تولید قاب آهنی برای آیفون ۶ اس پلاس و آیفون اس ای هم فعالیت داشته است. این شرکت همچنین برای آیفون ۷ پلاس قاب آهنی تولید خواهد کرد. دو تولید کننده دیگر قاب های آیفون که اپل آن ها را به خدمت گرفته شرکت تایوانی Catcher Technologies و شرکت آمریکایی Jabil Circuits هستند.

آیفونی که در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد احتمالاً قابی شیشه ای با چارچوب فلزی و یک نمایشگر آمولد خواهد داشت. اسکنر اثر انگشت برای تائید هویت نیز گفته شده که در داخل نمایشگر جا سازی خواهد شد، که این مسئله موجب می شود تا کل صفحه نمایش گوشی را در بر بگیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در سال ۲۰۱۷ شاهد یک آیفون شیشه ای خواهیم بود؟ و اگر این مسئله صحت داشته باشد، تمایلی به خرید آن گوشی دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید