تصاویری از گوشی های آیفون با رنگ های طلایی و مشکی - تکفارس 
تصاویری از گوشی های آیفون با رنگ های طلایی و مشکی - تکفارس 

تصاویری از گوشی های آیفون با رنگ های طلایی و مشکی

سعید مزارعی
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 15:37
تصاویری از گوشی های آیفون با رنگ های طلایی و مشکی - تکفارس 

وبسایت hellotopten.com تصاویری منتشر کرده است که ادعا می کند متعلق به گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به رنگ طلایی است. این تصاویر واضح ترین تصاویری است که تاکنون از نسل بعدی گوشی های آیفون دیده ایم. تغییراتی که همیشه از آن ها صحبت می شود نیز در این تصاویر دیده می شوند، از جمله ی این تغییرات می توان به جا به جایی خطوط آنتن در پشت این گوشی ها می توان اشاره کرد که باعث می شود دیگر با نگاه به پشت این گوشی ها احساس بدی نداشته باشیم.

به علاوه دوربین پشتی این گوشی ها با تغییراتی مواجه شده است که این تغییر شامل بزرگتر شدن اندازه ی لنز  دوربین در آیفون ۷ است و در آیفون ۷ پلاس این تغییرات اساسی تر بوده به طوری که دوربین پشتی این گوشی به یک دوربین دوگانه مجهز شده است. متاسفانه بر اساس زاویه ای که این تصاویر گرفته شده اند نمی توانیم بگوییم که آیا جک ۳.۵ میلی متری صدا در این گوشی حذف شده است یا خیر اما بر اساس شایعات گذشته به نظر می رسد که این تغییر حتمی است. همچنین این تصاویر شایعات گذشته و تصاویر امروز را مبتنی بر جایگزینی یک دکمه ی لمسی خازنی به جای دکمه های فیزیکی گذشته را تا حدودی رد می کند هر چند باید بگوییم که این تصاویر خیلی واضح نیست و نمی توان آن را با قطعیت رد کرد.

بر اساس فروشگاه ها دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شرکت اپل با رنگ های طلایی، رز گلد، نقره ای و آبی عرضه می شوند اما با این وجود امروز دو تصویر از این گوشی در رنگ مشکی نیز منتشر شد. کنفرانس اپل در شهریور ماه برگزار می شود که این بدین معنی است که هنوز چند هفته را باید با شایعه های مختلف از این گوشی ها سپری کنیم تا اپل رسما از چیزهایی که واقعا ساخته است رونمایی کند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید